2013. június 11., kedd

Hogyan tovább? 3. rész



3.rész

-Nem,. én csak, nekem ez még nagyon új és még nem szoktam hozzá a gondolathoz.
Rick közelebb lépett  és Belenézett Kate szemébe.
-Nem tudom hogy jó anya lennék e vagyis leszek e.
-Először is, te egy csodálatos asszony vagy és egy csodás feleség is és biztosan tudom hogy fantasztikus anya lesz belőled.
-Honnan tudod?
-Csak tudom és kész
Kate ajka lassan közeledett az íróhoz, majd egy csókkal jutalmazta a kedvesebbnél kedvesebb szavakért és a sok önbizalomért. Rick a csók után mélyen kedvese szembe nézett majd megszólalt.
-HA te még nem vagy felkészülve arra hogy világgá kürtöld a kisbabánkat, akkor legyen, akkor mondjuk el ha majd kellőképpen felkészültél rá? Oké?  Hu most dezsavü  van.
Kate értetlenül nézte a férfit.
-Á már megvan, amikor összejöttünk akkor is ilyen megszeppent voltál és akkor is titokban tartottuk a kapcsolatunkat, és nézz meg minket, házasok vagyunk és mér 2 boldog éve. Ja pláne  arról nem is beszélve hogy a barátaink nagyon örültek nekünk.
-Nem tudom hogy csinálod?
-De mit?
-Azt hogy mikor mit kell mondani, mire vágyom, te mindig önbizalmat adsz nekem.
ez könnyű, én mindig arra gondolok, mi a jó neked, nektek vagyis már nekünk. És még most is alig  hiszem el hogy kisbabánk lesz.
-Ha már a babánál tartunk Hétfő 9-re várnak az ultrahangra el jössz?
-Micsoda kérdés ez , na ná, annyi képet kérek az én kisfiamról, hogy kitapétázom vele az égész lakást.
-Azért ne vidd túlzásba.
-Már tudom is  a mellettünk lévő vendégszobából csináltatunk egy ajtót és az lesz a gyerekszoba.
-Ez egy fantasztikus ötlet.
-Tudom, zseninek születtem.
-Nem is vagy szerény.
-Igen, de ezt is szereted bennem.
-HA már arról beszélünk mit szeretünk akkor a kávémat, ne vedd el. Napi 2 pohárra minimum szükségem van
-Nem, fél pohár kávé.
-2pohár!
-1 pohár-
-Rendben. De ha fent akarjuk tartani a látszatot akkor minden nap hoznom kell a kávéspoharat, és vagy koffeinmentes lesz bent vagy forró csoki, választhatsz.
-Hát ha már ilyen sok közül választhatok akkor legyen a forró csoki.
-Oké.
-De van egy feltételem.
-Még te szabsz feltételeket?
-Ó, igen, minden reggel ágyba kérem azt a bizonyos 1 poharat.              
-Rendben, de gyengébbre főzöm majd
-Oké, de most vissza kell mennünk.
Ricknek mintha a füle mellett ment volna el az a pár szó, mert kedvese nyakáét kezdte el kényeztetni.
-Castle mennünk kell.
Rick most Kate ajkaira adott sok apró puszit.
-Most nem hagyhatjuk abba.
-Ígérem, otthon kiengesztellek.
-Megígéred?
-Hát persze.
-De ez esetben kérek egy búcsú csókot.
Kate oly szenvedéllyel csókolta meg kedvesét hogy Rick férfiassága is felébredt.
Kate érezte is a csípőjén majd mosolyogva eltávolodott  az írótól.
-O a kis huncut már várja az estét.
-Először is ne hívd „kis huncutnak”, másodszor mindig kimutatom mennyire kívánlak.
-Mi van sérti az egód, akkor nem hívom így. Kate végigsimította kezét Castle mellkasán.
-HA tovább folytatod, nem bírja ki estig és többet és többet akar majd.
-Jó, akkor én megyek, te meg lehűtöd a nagyfiút.
-Képes vagy így itt hagyni?
-Igen, mert a munkahelyen vagyunk.
-Jól van na akkor menj csak én meg megbékítem az én drágaszágom.
Kate kacagva hagyta el a pihenőt, amin Esponak is feltűnt.
-Komolyan mondom rajtatok rohand tehát kiigazodni.
Kate mosolya lassan lehűlt és sunnyogva leült az asztalához. Kate kezébe kapta a legelső aktát és gyorsan olvasni kezdte. Castle is megjelent néhány perccel később majd ö is elfoglalta a helyét.
Kate mosolyogva megszólalt
-Ilyen sokáig tartott?
-Nagyon nehéz volt, már teljesen fel volt izgatva.
-Csak úgy tudtam megbékíteni hogy megígértem neki a este meg fesz jutalmazva.
-Gondolom ebben az én segítségemre is szükség lesz?
-Nélküled nehéz lenne, vagyis lehetne?
Kate lazán megütötte Castlet.
-Képes lennél rá?
-Nélküled hát…. soha.
-Én is így gondoltam.
-Amióta veled vagyok nem volt rá szükség, és reméljük nem is lesz.
-Ezt örömmel hallom.
-Mi a helyzet veled?
-Ezt hogy érted?
-Neked tudod..
-Mi hogy ezt most komolyan kérded, dadogta Kate.
-Csak nem?
-Mi, hogy merészeled, inkább hagyjuk.
-Csak azt ne mond hogy amióta velem vagy szükség volt segédeszközre?
-Nem mondok semmit.
-Tehát igen!
-Hogy képzeled Castle, meglásd este külön utakon járunk majd.
-Abbahagytam
-NA én is így gondoltam.
Kate épp hogy befejezte azonnal a szájához kapott és a mosdó felé futott.
Espo tétlenül nézte Katet.
-Valami baj van?   Kérdezte Espo  Castlet.
-Nem, szerinte csak a reggelije.
Rick gyorsan felpattant majd a mosdó ajtajához sietett.
Bekopogott.
-Jól vagy édesem?
 Perccel később Kate fal fehéren kilépett a mosdóból.
Rick megölelte Katet majd egy csókot nyomott a homlokár
Hirtelen hangos szavakra lettek figyelmesek.
-Hányszor mondja  maguknak hogy ez egy munkahely.
-De hát..
-Nincs de hát!Csak ezért öletem meg mert rosszul van.
-Akkor menjen haza vagy szedje össze magát.
-Már jobba vagyok asszonyom, nem lesz gond.
-Remek akkor dolgozzanak is valamit.
-Értettük, már megyünk is húzta maga után Castlet.
-Gyere menjünk a helyszínre. Beléptek a liftbe.
-Biztos jól vagy?
-Nem csak Gates előtt mondtam  meg a lift is rátesz egy lapáttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése