2011. december 5., hétfő

Castle mindent elölröl 10.rész


10.fejezet
Öklöt a vér a mellkasából.
Beckett kissé sokkos állapotban csak ordibált.
-Hívjatok mentőt mentő kell most.
Könnyei kicsordultak és szorítani kezdte Castle mellkasát.
-Castle nem lesz semmi baj mindjárt itt a mentő. Hallasz Castle maradj velem ne ájulj el Castle ne.
Esposito már a mentőket tárcsázta.
-Azt mondták 2 perc és ideérnek, el kell szorítani a sebet.
Beckett levette a pulóverét és Castle mellkasához szorította.
Ryan is el kezdte nyugtatni Castlet.
-Castle minden oké mindjárt itt a mentő ne aggódj csak ne ájulj el rendben.
A mentők megérkeztek de ekkor Castle szíve megállt.
-Mi óta nem lélegzik.
-Csak most pár másodperce.
-Kérem hölgyem arrébb menne.
Esposito elhúzta Becketett aki csupa vér volt mindenhol és sírt.
A mentősök el kezdték újra éleszteni.
1-----2------3----- Töltés 200ra
1-----2-----3----töltés 250re
Jó visszatért van pulzusa de alig tapintható a hordágyra és valaki szorítsa a mellkasát.
Ryan odament és szorítani kezdte.
Kiértek az épületből és betették a mentőbe de a szíve megint leállt.
-Töltést 250re
Beckett látta a becsukódó mentőautót amint élesztik újra Castlet majd elhajtott.
-Főnök utána kell mennem.
-De most nem tudsz vezetni inkább elviszlek.
A mentő megérkezett a kórházba és rögtön utána Beckett is a kapitánnyal.
-Azonnal a műtőbe férfi 25-30év közötti lőtt mellkasi sérülés a mentőben többszöri újraélesztésre volt szükség, állapota válságos.
Eközben Castle fejében:
Egy nagy fehér szobában ébredt.
Hol vagyok,  hogy kerültem  ide az előbb még az őrsön voltam és lövések gördültek és utána semmi.
Castle testét áram ütések érték.
-Mi a fene ez mit csinálnak velem.
Meglátott egy fehér alakot a távolban aki felé közeledett.
-Ha ho ki maga?
-Hol vagyok most?
-Maga élet és halál közt van. És én segítek magán.
Töltés 300-ra
-Mi volt ez?
-Csak újraélesztik magát.
-Akkor én most halok meg?
-Mondhatjuk úgy is de maga választhat.
-Mi közül?
-Velem jön és örökké boldog lesz vagy életben marad és visszamegy a sok gyilkos és bűnös világba.
-Ez fogós kérdés, de én inkább visszamegyek.
-Hát ha így akarja.
Töltés 350re 
Castle nagyon nagy fájdalomban a töltés hatására hirtelen felült de csak egy pillanatra és csak egy szó hagyta el a száját.-------Beckett.   És visszazuhant az ágyra.
-Remek újra velünk van.
-Akkor szedjük ki a golyót.           A doki neki látott kiszedni a golyót majd összefoltozta.
Beckett meg a többiek már alig bírtak kint megmaradni olyan idegesek voltak mikor a műtőajtó kinyílott és egy doki jött ki rajta.
Beckettnek nem is kellett több máris ott volt előtte.
-Na mi van Castleval?
-Hát többször újra kellett élesztenünk mikor az utolsó próbát tettük hirtelen felébredt és egy nevet mondott talán a barátnője nevét azt mondta Beckett. Talán ismerik?
-Igen én vagyok Beckett.
-Akkor maga a barátnője?
-Nem a társa vagyok.
-Na mindegy most már stabilizáltuk az állapotát néhány óra múlva be lehet menni hozzá.
Beckett úgy megkönnyebbült hogy majdnem megölelte a dokit.
-Köszönjük doktor úr  nagyon köszönjük.
Martha és Alexis is megérkeztek , de ők csak annyit láttak hogy Beckett sír.
-Beckett mi van Castleval.
-O Martha most mondta a doki hogy nincs életveszélyben és pár óra múlva be lehet hozzá menni.
Martha megölelte Beckettet majd Alexist  és hálát adott az úrnak hogy Castle túlélte.
Néhány óra elteltével Alexis békésen aludt a padon és Martha is elszundikált csak Beckett maradt ébren.
Gondolkodott.
Mi lett volna ha elveszítem Castlet azt nem éltem volna túl. Mert én szeretem igen is szeretem Castlet és az elmúlt pár nap felejthetetlen volt vele, de azt mondtam neki többet nem lesz. Én szeretem és ezt el is kell neki mondanom amint lehet el is mondom, igen el fogom neki mondani nem akarom elveszíteni mert ki tudja meddig élünk és hogy mikor szakít el minket egymástól a sors.
Az egyik ápoló szolt hogy be lehet menni Castlehoz.
Szép lassan felállt ne hogy felébredjenek Marthaék és elindult a kórterem felé. Az ajtóban állt és meglátta Castlet ahogy ott fekszik élettelenül és a gép ütemre sípol. Kicsit megnyugtatta a tudat hogy a gép  nem egyhangúan sípol mint a mentőben. Bement mellé és leült az ágy szélére és Castle kezét megfogta.
-O Castle mennyi baj  van veled mindenkire a frászt hoztad  többet ne csinálj ilyet.
Castle eddig egyenletes szívverése felgyorsult.
Folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése