2011. december 24., szombat

Ismerős arc! 1.rész


Ismerős arc!
1. rész
Bones épp az intézetben tevékenykedett, Booth is benézett mert nem volt semmi ügy. Hongins és Zack a bogarakkal versenyt rendezett ettől zengett az egész labor. Angela  meg rajzolgatott meg mondogatta a többieknek hogy miért nincs új ügy.
Booth épp Bonest nézegette ahogy régi csontokat osztályoz.
-Booth muszáj bámulnod?
-Unatkoztam nincs semmi ügyünk ezért elfoglaltam magam most  pont azzal hogy nézem mit ügyködsz össze.
-Így nem tudok dolgozni!
-Sajna most nincs más dolgom törődj bele.
Eközben az intézet előtt állt egy tini lány, hosszú barna haj zöld szem alig lehetett 15 éves. A lány hosszas gondolkodás után bement az épületbe. A lány körbetekintett még nem látott ilyen hatalmas épületet, de alig hogy tekintete körbeért egy szempár bámult rá.
-Jó napot asszonyom.
-Jó napot magának is ifjú hölgy. Miben segíthetek?
-Én doktor Temperance Brennan antropológust keresem.
-Szóval akkor Dr Brennant keresi?
-Igen.
-Megtudhatnám milyen ügyben?
-Magán ügy. Amúgy az én nevem Sophie Simon.
-Értem Sophie az én nevem Cam.
-Én akkor megkeresem Dr Brennant te addig maradj itt és ne mozdulj.
-Rendben.
-Cam megkereste Bonest.
-Dr Brennan.
-Igen Cam van ügyünk?
-Nem nincs de…..  Booth telefonja megcsörrent.
-Bonesnak a szemei felcsillantak.
-Itt Booth.
-Igen uram , értettem , máris megyünk.
-Bones van egy ügyünk.
-Br Brennan valaki keresi magát.
-Most nem érek rá van egy ügyünk.
-Bones ordibálva végigróhat az épületben közben Sophie előtt is elsurrant.
-Dr Hodgins! Dr Hodgins! Zack!
-Igen Dr Brennan
-Van egy ügyünk döntsék el ki jön.
-Én megyek vágta rá Zack.
-Nem én megyek! Mondta Hodgins.
-Akkor Zack jön.
-De miért?
-Mert ö mondta először.
-Ez nem  ér.
-Zack pakolj és menjünk.
-Igen is Br Brennan.
Sophi próbált kommunikálni Brennanel de ö amennyire be volt zsongva az ügytől hogy nem vette észre a lányt.
Bones épp hogy összepakolt a kijárat felé vette az irányt mikor nekiment Sophienak.
-Elnézést.
-Nem nincs baj.
A tekintetünk összeért és Bonesban valami furcsa dolog történt amit nem tudott hová tenni .
Tekintetük egészen addig összeért míg Booth rá nem szolt Bonesra.
De miután Bones elment Sophie még mindig ott ált és várta Camet.
-Bocsánat hogy megvárakoztattam Sophie.
-Á semmi gond.
-Dr Brennannek most dolgoznia kell nem tudom mikor ér vissza talán délután. Ha gondolod hagyhatsz neki üzenetet.
-Nem köszönöm majd  visszajövök.
-Oké akkor viszlát.
Bones hatalmas vigyorral szállt ki a kocsiból és elindult a hulla felé ami egy folyó alján volt.
-Mért nincs kiszedve a vízből?
-Mert magát vártuk Dr Brennan.
-Akkor most azonnal vegyék ki a vízből.
-Igen is asszonyom.
Nagy nehezen kioperálták a folyóból az áldozat csontvázait.
-Az áldozat egy 40-50 év körüli fehér bőrű nő  a medencecsont alapján már szült.
-Zack te gyűjt mintát a vízből.
Booth épp Boneshoz tartott miután kikérdezte azt aki rátalált az áldozatra és mikor odalépett volna egy hínáron ami az áldozat mellett volt elcsúszott és csak feküdt ott a kövön. Bonesböl dőlt a nevetés , Zack meg nem mert nevetni.
 -Booth szép landolás.
-Tudom így terveztem.
-Nem fáj semmid?
-Nem, vagyis de a hátsóm kicsit fáj.
-Nem is csodálkozom ekkora nagy landolástól csoda hogy csak az fáj. De ha nem fáj akkor ne bohóckodj mert végeztem és vissza kéne vinni a laborba.
-Amint összeszedtem magam azonnal visszaviszel.
-Jó csak nyugodtan.
Booth agy nehezen fel állt, de alig bírt menni.
-Booth ne nézzem meg?
-Ne köszi nem akarom hogy a fenekemet nézegessed.
-De lehet hogy eltörött a medence vagy a farcsontod esetleg….
-Bones fejezd be jól vagyok inkább menjünk.
Szép óvatosan Booth bekászálódott a kocsiba.
-Booth ne vezessek én?
-Nem nem kell vezetni mert még állok a lábamon és jól vagyok már nem is fáj annyira.
-Jó csak kérdeztem.
Boothék a hulla után jóval később értek be mert Boothnak kicsit nehezére esett vezetni.
Beértek a laborba, Bones Angelához sietett.
-Angela itt a koponya csinálnál nekem egy fantom képet?
-Hát persze szívem már azt hittem itt fogok megőszülni.
Bones a csontokat vizsgálta.
Egyszer csak ordítani kezdett.
-Booth! Booth!
-Igen Bones.
-Kijelentem hogy gyilkosság volt mert a nyak csonton kisseb nyomok vannak ami fojtogatásra utal.
Cam megint összefutott Sophieval.
-Szia Sophie, Dr Brennan most itt van de lehet hogy egy kicsit várni kell majd.
-Jó nem probléma megvárom.
-Akkor én szolok neki.
Brennan ép Hodginst hívta.
-Dr hodgins van valamim a maga számára.
-Igen és mi az?
-Egy kis Vizi valamik a számodra elemezd kérlek.
-Igen is Dr Brennan.
-Dr Brennan itt van valaki aki beszélni akar veled már reggel is keresett.
-Egy pillanat és megyek addig küld be az irodámba.
-Rendben.
-Sophie gyere velem megmutatom hol várhatod meg.
-Köszönöm.
-Nem sokkal később Brennan is követte a lányt.
Szia az én Nevem Dr Temperance Brennan.
Jó napot az enyém Sophie Simon.
Miben segíthetek Sophie.
Tudja a szüleim a múlt héten haltak meg.
Őszinte részvétem Én miben segíthetek?
Tuja a szüleim nem is az igazi szüleim engem örökbe fogadtak 15 évvel ezelőtt.
Bones tekintete egyre csak félelmet sugárzott (Vajon mit mond még vajon mért teszi ezt?)
Mivel nincs más a családomból ezért állami gondozásba akarnak venni. Ezért úgy döntöttem megkeresem az igazi édesanyámat.
Bonest már az ájulás kerülgette.
folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése