2011. december 28., szerda

Vallomás után... 18.rész


18.Fejezet
-Booth én nem akarom itt megszülni!!!!!!!!!!!  ááááááááááááááááááááá
-Bones lélegezz mélyeket. Te jó ég mindjárt összeesek.
-Booth nehogy elájuljál.    ááááááááááááááááááááááááá
-Ő izé hívok mentőt.
áááááááááááááááááááááá
-Booth csinálj már valamit!!!!!  ááááááááááááááááá
-Bones már a válla is kint van, nyomj egyet.
ááááááááááááááááááááááá
A baba kicsusszant Bones testéből. Booth levette a zakóját és abba tette a babát.
-Bones kint van ezt nézd.
-Bones hallasz engem! Bones!  Te jó ég Bones térj magadhoz.
Nem kellett fél perc a mentők megérkeztek.
-Nem válaszol! Mért nem válaszol? Csináljanak valamit.
-Uram adja ide a babát.
-Csináljanak vele valamit!
-Booth odaadta a babát az egyik mentősnek és csak nézte hogy a mentősök próbálják megmenteni szerelmét és a babákat.
-Miért raknak csövet a szájába.
-Uram most intubálnunk kell a feleségét mert nem kap levegőt.
-Te jó ég most mit csináljak.
A mentősök feltették egy hordágyra és a babával együtt kivitték a házból.
Angela kint várt és nem tudta mi történik. Egyszer csak meglátta az egyik mentőst mikor hozta ki Bonest a házból és megvillant a kezében az egyik baba.
Booth potyogó könnyekkel ment utánuk és beszállt velük a mentőautóba.
Angela nem tudta hirtelen mit csináljon ezért beszállt Booth kocsijába és követte a mentőautót.
A mentőben Bonest stabil állapotba hozták. Beértek a kórházba. Rögtön a sürgősségire vitték.
-Nő ikerszülés az egyik gyerek megszületett a helyszínen eszméletét elvesztette , több zúzódás a testén.
-Értettük.
-Booth nem engedték be Bonessal.
Csak kint ült és várt könnyei már patakként zúdultak a padlóra. De Angela  megérkezett.
-Mi van Brennennel?
-Az egyik baba megszületett a pincében és utána elájult és én nem tudtam mit csináljak és minden véres volt és a baba a kezemben és és nem nem.
-Semmi baj Booth minden rendben lesz ne a te hibád.
-De mi lesz most vele és a babákkal?
-Booth nem lesz baj se a babákkal se Bonessal.
-De én úgy félek.
-Én is félek Booth.
Kb 10 perc elteltével kijött a egyik doktor.
- Jó napot én Meredith vagyok és a feleséget sikerült stabilizálnunk az egyik baba jól van a másik még nem született meg az összehúzódásai megszűntek nem rúgjuk mikor jön a másik de maximum 12 óra szokott eltelni a két baba születése között.
-Bemehetek hozzá?
-Igen de még eszméletlen és még lélegeztető gépen van.
-Nem tud levegőt venni?
-De csak amíg eszméletlen addig bent kell lennie. Akkor jöjjön velem.
A doki bevitte Booth egy szobába ahol ott feküdt Bones és mellette a baba is.
-A baba is itt van?
-Igen de ha akarja el is vihetem?
-Nem nem majd én vigyázok rá.
A nő kiment a szobából és Csak ők hárman maradtam a szobában.
Booth könnyei ismét eleredtek , de most nem a bánat és szomorúság könnyei voltak hanem az öröm könnyek.
Odament a babához és letekintett rá.
-Te jó ég hogy te milyen gyönyörű vagy, a szemed olyan mint anyádé.
Booth odahozta a babát Boneshoz.
- Bones kérlek ébredj ezt neked is látnod kell ezt a gyönyörűséget, olyan a szemem mint a tied.
Booth felvette a babát a karjába.
-Nézd csak tökmag ez itt a mama most kicsit alszik hogy újult erővel megszülethessen a tesó.
Booth is ki volt merülve ezért a babával a karján leült a székre és egyik kezével a babát fogta másik kezével pedig Bonest.
Angelát is beengedték Boneshoz. Belépett az ajtón és meglátta a babát Booth karjában.
-Booth ez gyönyörű baba.
-Szerintem is!
-Mi van Brennannel?
-Még nem tért magához, a dokik szerint várni kell és ha itt az ideje kijön a másik lurkó is.
-Booth ideadod egy kicsit?
-Igen.
-Jajj a szeme olyan de olyan zöld, mint Brennené. Jaj de édes vagy! Meg lehetne zabálni. Hát nem édes Booth?
-De  és a mamája is fel kelhetne végre.
-Booth ne idegeskedj fel fog kelni. Én most vissza is idom bemegyek a laborba és mindenkit tájékoztatok a helyzetről.
-Rendben Angela.
Angela kiment a szobából. Booth meg el kezdett mesélni a babának.
’ Tudod kicsim a mama egy nagyon racionális nő, szerintem kedvelni fogod a tesódról még nem tudok mesélni mert ö még a mama hasában sziesztázik, olyan jó lehet neki odabent hogy nem akar kijönni pedig mi várjuk ám. Na visszatérve a mamára tudod neki van a legszebb mosolya no meg nektek van a  legszebb szemetek is, a mama olyan okos hogy az már a apának fáj, igen túlontúl okos, remélem te is okos leszel ne annyira mint a mamád csak olyan átlagos okos. Hosszú barna haja van és meg tudja magát védeni a rossz fiukkal szemben ez jó  mert apának nem mindig kell ott lenni mellette. De ez a világ a mama számára megszűnt mert jöttél te és jön a hugicád és én nem fogom neki engedni hogy rossz fiúk vegyenek titeket körül. A mama olyan okos a szakmájában hogy a papát is lenyűgözi…..’
Booth nagyba beszélt a babához aki nagy kerek szemekkel bámulta apját. Booth nem vette észre hogy Bones kinyitotta a szemét.
De Booth továbra is mondta a mondókáját a csöppségnek.
Bones nem tudott beszélni a szájában lévő cső miatt ezért egy hangot próbált ki adni.
Booth felfigyelt a hangra és felnézett. Meglátta hogy Bonesnak nyitva van a szeme. Arca rögtön mosolyra kerekedett. 
-Azonnal jövök Bones csak szolok egy nővérnek.
Booth letette a babát és kiment szólni egy nővérnek.
Nem kellett egy perc és emberek lepték el a szobát. Booth tátott szájal nézte a dokikat.
A csövet is kiszedték Bones szájából aki ettől fellélegzett.
-Jó napot asszonyom én Meredith vagyok. Érez valami fájdalmat?
-Igen talán egy kicsit.
-Jó akkor most megvizsgálom odalent jó?
Bones csak bólogatott.
-Oké emberek készítsék elő a szülő szobát, teljesen ki vagyok tágulva.
Booth szemei ismét kikerekedtek.
-Jön a második?
-Igen apuka. Maga is jönni akar?
-Hogy én, izé na igen.
-Akkor kap egy ruhát és öltözzön át.
-5 perc és jövünk.
-Booth.
-Igen Bones.
-Hol a baba?
-Máris hozom.
ááááááááááááááá
Booth felvette a gyereket a kezébe és odavitte Boenshoz.
Bones a fájdalmak között elmosolyodott.
-Ö a mienk?
-Igen a mi babánk.
-Olyan szép.
-Igen és mindjárt jön a második babánk aki ugyan ilyen szép lesz.
-Nem látom a szemét. Milyen a szeme?
-A szeme pont olyan szép és zöld mint a tied.
-Olyan a szeme mint az enyém?
-Pontosan mint a tied.
-Na Temperance akkor felkészült?
-Hát nem.
-Nem baj nekünk akkor is mennünk kell mert most megszüli a babát.
áááááááááááááááááááááá
-Magának itt a ruha ezt vegye fel.
-Okés.
-Mi lesz a babával?
-Jön egy nővér és vigyáz rá.
-Jó.
-Bonest betolták a műtőbe. Booth meg szorosan követte őket.
áááááááááááá
-Temperance még ne nyomjon.
Booth megfogta Bones kezét.
-Bones nem lesz baj itt vagyok veled.
-Maga tényleg Bonesnak hívja a feleségét?
-Ö nem a férjem.
áááááááááááááááááá
-Igen tudja ez a foglalkozása.
-A csontok a foglalkozása?
-Nem ö törvényszéki antropológus.
-Maga ezért hívja Bonesnak?
-Igen.
-Hagyja csak már 7 éve így hív.
áááááááááááááá
 -7 éve? Maguk aztán jó rég együtt vannak.
-Nem tudja 7 éve vagyunk társak és csak 1 éve vagyunk úgy együtt.
áááááááááááááááááááááá
-Na ez nekem már bonyolult. Oké egyre sűrűbbek a fájások.
ááááááááááááááááááá
-Oké Temperance most már nyomhat.
-oooooooooooo
-Ne  ne nyomjon.
.Mi a baj doki?
.Farfekvéses a baba.
.Az baj?
.Igen az nagy baj.
.Akkor most mi lesz?
.Kérem fogja meg a barátnője kezét mert ez fájni fog neki.
.Booth megragadta Bones kezét.
-Most visszanyomom  és megfordítom a babát.
áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
-Rendben vissza nyomtam.
-Most jön a neheze.
-Most a hasára teszem a kezem és addig nyomom a hasát míg meg nem fordul a baba.
ááááááááááááááááááááááááá
-Doki elájult. Most mi legyen?
-Legyezze és emeljék meg a fejét vissza kell hoznunk vagy császármetszés lesz.
-Hozzanak vizes borogatást.
Bones gyerünk térj magadhoz! Bones!
Bones szemeit kinyitotta és ordított egy nagyot.
ááááááááááááá
-Oké anyuka most nyomjon.
-Ez az Bones.
áááááááááááááááááááá
-Meg van a feje. Na még egyet nyomjon.
ááááááááááááááááááááá
-Ez az megvagyunk kint is van.
-Booth és Bones is elmosolyodott.
-Bones megcsináltad.
-Nem Booth mi csináltuk meg.
-Most hová viszik?
-Nyugodjanak meg. megtisztítják és megnézik hogy minden rendben van e és visszahozzák.
-Booth ugye minden rendben van!
-Bones szerintem nincs baj.
-Bonest áttették egy másik ágyra.
-Na akkor anyuka itt a kislánya.
-A nő odaadta Bonesnak a babát.
-Látod Bones  ö is pont olyan mint te.
A nővér vissza tolta Bonest a kórterembe.
-Nagyon jól csináltad. Büszke vagyok rád.
-Booth mi van a nővel?
-Lelőttem.
-Meg akart ölni.
-Most már semmi baj nem lesz ígérem. Mind hármatokra vigyázni fogok.
-Booth én annyira féltem. Azt mondta megöli a babákat és engem is.
-Bones most már minden rendben itt vagyok nem lesz baj.
-Az első babánkat te segítetted a világra.
-Igen, de nem sokon múlt hogy ne ájuljak el de aztán te megelőztél .
-Hol vannak Angeláék?
-Visszament a laborba és nem sokára bejönnek.
-Booth, szeretlek.
-Én is szeretlek.
Booth egy csókot nyomott Temperance ajkára.
-Booth én alszom egyet, mert nagyon fáradt vagyok.
-Oké, addig én elszórakoztatom a hölgyeket.
Bones nevetett egyet.
Nem is kellett sok idő és Bones már húzta a lóbőrt.
Booth meg addig foglalkozott a két csöppséggel.
Angela meg elmondta a fejleményeket a többieknek és mindenki bement a kórházba.
Angela tudta melyik szóba az és rögtön oda mentek az ajtóhoz. Angela meglátta hogy Bones még mindig alszik. Halkan besurrantak a szobába. Észre se vették hogy már nem csak egy baba van a szobába. Booth ekkor a sarokból elősétál a két babával a karjába.
-Már kettő van?    Kérdezte Angela.
-Igen nagy nehezen meglett a második, Bones meg elaludt mert nagyon fáradt volt.
-Had nézzem a két babát.
-Olyan egyformák. Mondta Hodgins.
-Mivel ikrek!
-Ne haragudj kicsim de te olyan hülye vagy.
Sweets is elkezdte nézegetni a babákat.
-Sweets ugye most nem kezdi el analizálgatni őket!
-Nem dehogy.
-Booth az álla olyan mint a tied de a szeme és a haja na azok Brennané.
-Remélem az eszük is! Szólalt meg Hodgins.
-Angela fejbe kólintotta Hodginst.
-Hodgins drágám ilyet nem mondunk csak remélünk.
-Na szépek vagytok, ezzel arra céloztok  hogy én hülye vagyok?
-Neeeeem mi csak ezért mondtuk mert Brennan okosabb nálad.
-Na jól van hagyjuk ezt. Megfognátok őket nekem ki kell mennem.
Az egyik baba Anglához került a másik meg Sweetshez. Booth meg gyorsan kisurrant.
-Hogyan fogják őket megkülönböztetni? Kérdezte Sweets?
-Honnan tudjam. Biztosan kapnak majd egy cédulát.    Mondta Hodgins.
Angela megint fejbe vágta Hodginst.
-Nem fejeznétek be. Amúgy is Brennan meg tudja őket különböztetni.
Booth végzett a dolgával és visszatért hozzájuk.
-Booth
-Igen Hodgins .
-Adhatok egy jó tanácsot?
-Mond.
-Addig aludjatok míg itt vagytok mert utána nem lesz megállás. Mi egy gyerekkel sem bírunk nem hogy kettővel.
Booth nyelt egy nagyot.
-Majd megoldom vagy Bones oldja meg.
-Jó de ha akarsz akkor aludjál mi meg addig figyelünk a picikre.
-Jó akkor alszom egyet, de vigyázzatok rájuk.
-Okés főnök.
Booth lefeküdt Bones mellé és elaludt.
Angela Hodgins Sweets és Cam addig figyeltek a babákra, de ők olyanok voltak mint a szüleik nem kellett nekik sok idő és ők is aludtak.
folytatjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése