2011. december 22., csütörtök

Castle mindent elölröl 11.rész


11.fejezet



Beckett a nagy ijedtségben azonnal hívott egy nővért.
-Mi történt hölgyem?
Nem tudom, szóltam hozzá és a szíve felgyorsult és nem tudom miért. Mi baja van?
-Nyugodjon meg ez csak egy kisebb álombéli felindulás lehetett nincs baja.
-O köszönöm.
-De magának nem igen kéne itt lenni.
-Kérem  had maradjak vele.
-Na jó maradjon csak.
-Köszönöm!
Beckett a nagy izgalomból kezdett megnyugodni  és elálmosodni. Lefeküdt Castle mellé és szép lassan elaludt.
Reggel  6 körül lehetett mikor Castle lassan ébredezni kezdett.
Castle kinyitotta a szemét és első pillantása Beckettet találta meg aki mellette aludt. Beckett keze pont a seben volt ami Castlenak kisebb fájdalmat okozott.
Nem akarta felkelteni de a fájdalom egyre csak erősödött és véletlenül felnyögött.
Beckett erre rögtön felkelt és kisebb nyomást fejtett ki Castle mellkasára amitől  a férfi ismét felnyögött.
-Castle sajnálom nem akartam. Nagyon fáj?
-Kibírom
Beckett nem bírta tovább és megcsókolta Castlet. A férfi élvezte csak levegőt nem igen kapott. Hosszas csókolózás után Beckett Castle szemébe nézett.
-Castle én úgy féltem azt hittem elveszítelek és azt nem értem volna túl.
-Beckett én soha nem hagynálak itt.
-Castle mondanom kell valamit.
- Hallgatlak.
De ekkor nagy ricsaj és Martha száguldott be a szobába.
Becket azonnal meghátrált és leült a székre.
-Kisfiam csak hogy felkeltél annyira aggódtam érted. Martha átkarolta Castlet. Ha még egyszer így ránk ijesztesz nem tudom mit csinálok veled.
-Martha addig én szolok Alexisnek.
-Jó menj csak.
Beckett kissé szomorúan elindult Alexishez a váróba. Alexis épp aludt. Beckett odalépett mellé és lassan végigsimította a kezét Alexis hátán és oda súgta neki. 
-Alexis Alexis.
-Igen
-Apukád felébredt.
A lány erre rögtön kinyitotta a szemét és Beckett nyakába ugrott.
-Ez fantasztikus köszi Beckett.
-Örülök hogy örülsz de szerintem be is lehet menni hozzá ha akarsz.
-Már hogyne akarnák. És elindultak Castle felé.
Eközben Marthaék.
-Kisfiam ha még egyszer ilyet mersz csinálni hogy lelöveted magad és itt kínzol minket akkor inkább én öllek meg megértetted.
-Igen anya de jól vagyok azt hiszem.
-Beckett itt aggodat érted, tudja már hogy van valakid?
-Anya hagyjuk ezt most.
-De ezt meg kell beszélnünk.
-Mit kell megbeszélni?    Kérdezte Alexis az ajtóba.
-Semmit kicsim majd elmondom.
Alexis nagy mosollyal berohant apjához és megpuszilta.
-Annyira örülök hogy felébredtél és jól vagy.
-Na jó lányok egy kicsit fáradt vagyok és pihenni szeretnék.
Martha megragadta Alexis és kiviharzottak a szobából.
Beckett bennmaradt Castleval.
-Beckett mit is akartál mondani az előbb?
-Á nem érdekes majd elmondom később.
-Beckett mond el.
Közelebb lépett az ágyhoz és odahajolt Castle füléhez.
-Csak annyit akartam mondani hogy ne titkoljuk azt ami köztünk van.
Castle arcán rögtön mosoly keletkezett és megcsókolta Beckettet.
Martha nyitott be az ajtón és meglátta őket, de olyan halk volt hogy nem vették észre.
Martha elmosolyodott majd kisompolygott az ajtón.
-Castle
-Igen
-Itt maradhatok veled?
-Hát persze.
Beckett ismét lefeküdt Castle mellé és megint elaludt.
Castle nem volt annyira fáradt hogy rögtön elaludjon és csak bámulta Beckettet. Egy darabig még bámulta és utána elaludt.
Olyan sokáig aludtak hogy közben Espositoék jöttek látogatóba.
Ryan ment elöl és lassan kinyitotta az ajtót és a látvány kicsit meghökkentette majd csendre igazította a többieket.
Espositonál pont volt egy telefon és gyorsan lefényképezte őket ahogy ott alszanak egymás mellett. Nem akartak senkit felkelteni ezért szép lassan kiosontak a szobából.
A nagy alvás után a pár ébredezett.
Beckett ébredt elsőnek majd Castlera tekintett.
-Castle lassan be kéne néznem az Örsre.
-Jó menj csak majd kibírom valahogy nélküled de tudd meg nehéz lesz.
-Sietek vissza.
-Beckett ide jönnél egy kicsit.
-Igen Castle.    Odament Castle mellé.
-Valamit elfelejtettél.
-Mégis mit felejtettem el.
-Hajolj ide és megsúgom.
Beckett odahajolt de ekkor Castle megragadta és szenvedélyesen megcsókolta.
Most már mehetsz elmondtam amit kellett.
Beckett nevetett egyet és széles mosollyal az arcán kiment.
Castle úgy érezte élete  végre sínen van.
’Nem haltam meg van egy anyám egy lányom és egy barátnőm mi lehet ennél jobb.’
Beckett már az Örsön volt és épp szállt ki a liftből.
Ryan és Esposito mikor meglátták rögtön elmosolyodtak.
-Veletek meg mi van?
-Semmi. Hogy van Castle? Ismét nevettek egyet.
-Jól van és már fel is ébredt, de mi olyan vicces.
-Semmi.
-Hogy állunk a hajszállal?
-Nem sokára meg lesz az eredmény. Lanie beszélni akar veled.
-Jó rendben akkor ha meg van az eredmény akkor lent leszek nála.
-Oké.
-Beckett lement Laniehez a boncterembe.
-Beckett hogy vagy és hogy van Castle?
-Én remekül vagyok és Castle is felébredt.
-Mi ez a mosoly az arcodon?
-Á semmi.
-Azt nem mond nekem hogy semmi mert nem sűrűn látlak ilyen vidámnak.
-Semmi bajom csak örülök hogy Castle felébredt és nincsen semmi baja ez talán bűn.
-Nem nem az csak olyan más vagy. Tudom már miért vagy ilyen.
-Honnan tudnád?
-Biztosan egy pasi van a dologban.
-Lehet.
-Na és dögös, kolléga vagy netán orvos?
-Nem de mától hivatalos a dolog.
-És mikor láthatom?
-Ha eljön az ideje akkor láthatod.
-Muszáj ezt csinálnod?
Ryan jött be a boncterembe.
-Nem akarok zavarni.
-De zavarsz. Mondta Lanie.
-Dehogy zavarsz mondjad.
-Megvan a hajszál tulajdonosa.
-Oké azonnal megyek.
-Beckett ne csináld ezt így itt hagyni engem.
-Majd még beszélünk.
Beckett és Ryan felmentek Esposotohoz.
-Beckett a haj az áldozaton egy 38 éves férfi többször is elítélték molesztálásért és munkanélküli.
-Megvan a címe?
-Igen
-Akkor kérj parancsot és máris megyünk.
Pár perc telt el és meg is jött a parancs.
-Akkor mehetünk is.
-Tíz perc kocsikázás után odaértek a férfi lakásához.
-Ryan ti hátra mentek én és Esposito elölről támadunk.
-Oké főnök.
Mindenkik felvette a golyóálló mellényét és elindult a művelet.
Beckett bekopogott.
-Uram nyissa ki az ajtót itt a rendőrség. Uram ha nem nyitja ki akkor behatolunk.
-Fiuk háromra. 1       2     3
-Rajta
Beckették  végigjárták a szobákat de a férfit nem találták.
-Fiuk ezt nézzétek.
-A fal tele volt újságkivágásokkal és képekkel.
-Ez itt az áldozat képe meg ez is és ez is.
-Azt hiszem meg van a gyilkosunk.
-Te jó ég ezt már rég óta csinálhatja.
-Azonnal adjatok ki rá körözést.
-Én addig bemegyek a kórházba Castlehoz.
Ryyan és Esposito megint mosolyogni kezdett.
folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése