2011. december 2., péntek

Éjszakai homály 10.rész


10 rész
-Hogy nem vagy velem hogy nem érinthetlek és nem csókolhatlak és ez felemészt engem.
-De Booth ..
-Nincs de az sem érdekel ha te nem szeretsz viszont habár az nagyon fájna, de a lényeg hogy velem légy.
-Booth én nem szeretlek. Nem tudom mi a szerelem csak veled akarok lenni  de szerelmet nem akarok.
Booth szomorúan fogadta a hírt.
-De Booth az nem jelenti hogy most nem akarlak megcsókolni.
Booth arca kivirult, de mikor meg akarta csókolni Bonest az őr beszólt vége a látogatásnak.
A csókjuk elmaradt.
-Booth jövök amint tudok.
-Minél előbb máris hiányzol.
Bones kiment az épületből és a Jeffersonba ment.
Emma már ott volt ’’és ismerkedett a többiekkel’’
Zack épp a csontokat nézegette, de fél szemmel Emmát stírölte.
-Maga csinál is valamit vagy csak engem bámul.
-Hodgins is odament Zackékhez de ő kicsit erőteljesebben bámulta.
-Maga olyan mint Booth csak nőben?
-Én nem tudom milyen Booth ügynök.
-Hát tudja az az izomagy aki mindig a fegyverével dicsekszik meg felvág azzal hogy ő egy Fbi-os.
-Maga ezt hiszi rólam?
-Nem én ezt hiszem minden olyan emberre aki egy kicsit is rendőr vagy Fbi-os.
-Mért utál minden rendőrt?
-Tudja Emma  ők közel állnak olyan személyekhez akik összeesküvéseket szerveznek és nagy valószínűséggel maga is benne lehet az egyikben.
-Maga nem morális ugye tudja.
-Ezt a laborban mindenki tudja de maga egy külsős ezért nem ismer minket és remélhetőleg nem sokáig fogunk magával dolgozni.  –Mondta Angela
-Tehát akkor mindenki szerint én nem leszek sokáig. De miért?
-Mert  mi Boothé vagyunk az ő agyasai és ami a legfontosabb hogy Dr Brennan is így gondolja csak nem mondja ki.
-Booth ügynök börtönben van és valószínűleg ott is marad.
-Ho ho szívi maga csak ezért van itt mert Bones akarta és mert kell nekünk hogy kiszabadíthassuk Boothot és újra velünk dolgozzon.
Felfogtam akkor én egy kellék vagyok.
-Hát azt azért nem mondanám de valami olyasmi.
-O Dr Brennan örülök hogy végre itt mert a dolgok kezdtek elfajulni.
-Mi a baj Zack.
-Á csak tudja Emma meg Hodgins és Angela.
-Emma maga jöjjön velem.
-Jó lenne ha kicsit már elszabadulnák ettől a kicsit dilis bandától.
-Ez az én dilis bandám, de kicsit megértem.
Bementek él Bones leült a számítógép elé. Emma furcsa pillantásokat vetett Bonesra.
-Bones ezt észrevette.
-Maga meg mit néz?
-Ja semmit csak olyan tök jól néz ki a szeme.
Bones kicsit furán érezte magát, de nem törődött vele mert tudta A nőnek igaza van mert neki csodásak a szemei.
-Akkor most hogyan tovább – kérdezte Emma
-Elmegyünk Leonardhoz és kikérdezzük hol volt azon az éjjelen.
-Akkor nyomás.
-De majdnem 9 óra már mindenki otthon van és ilyenkor nem szoktunk kimenni  a gyanúsítottakhoz.
-H akarja akkor várunk reggelig
-Akkor reggel  magáért megyek Emma.
-Jó.
Folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése