2011. november 30., szerda

Éjszakai homály 9.rész


9.rész

-Tomas egy kis plusz pénzt is keresett és szerintem drogot vitt.
-Csak maga szerint?
-Nem csak  azt mondta, a főnök ki fogja rúgni ha a tervrajzokkal együtt nem szállítja ki azt is.
-Tehát a főnöknek szállít kokaint.
-Azt hiszem igen.
-Bizonyítékot tud nekünk mutatni?
-Hááát azt nem.
-Akkor nem bizonyítható a dolog.
-De én csak segíteni akartam ezzel maguk meg már a bizonyítékkal piszkálnak, maguk a zsaruk maguknak kell megkeresni.
-Igaza van meg kell találnunk a tegnapi szállítmányt. Mondták egyszerre Brannenék.
-Na valamiben egyetértünk.
Lementek az épület elé.
-Emma nekem most van egy kis elintézni valóm, de maga csak menjen vissza a laborba majd megyek én is. Ja és mondja meg Angeláéknak hogy keressenek drog származékot a ruháján vagy amin lehet.
-Jó rendben. Hová megy?
-Az magán ügy.
-O bocsánat akkor én mentem.
-Bones bepattant a kocsiba és az Fbi központjába vette az irányt. Mikor megérkezett akkor a cellák felé ment.
-Jó napot! Én csak beszélni szeretnék az egyik rabbal.
-Melyik jó madárral.
-Seeley Booth
-O Boothal persze menjen csak.
Booth a cellában ült feje a két tenyerében lapult és gondolkodott.
-Booth
-Booth felnézett és rögtön egy kis mosoly jelent meg az arcán.
-Bones de örülök neked. Azt hittem már be se jössz hozzám.
-Muszáj volt bejönnöm látni akartalak.
-Már én is majd bele gebedtem hogy nem látlak. Hogy álltok a nyomozással?
-Kértem egy ügynököt mert nem engedtek be az áldozat munkahelyére.
-Egy ügynököt.  Booth mosolya leült.
-Igen egy női ügynököt Emmát.
-Máris leváltottál.  Nézett boci szemekkel Bonesre.
-Szó sincs erről téged semmivel és senkivel nem lehet pótolni, de kellett valaki aki felmutogatja a jelvényét.
-Ennek örülő azt hittem már le is cseréltél.
-Booth tudod hogy sze…….csak te vagy a társam.
-Bones amíg idebent üldögéltem volt időm gondolkodni  …Rólad és rólam meg ami történt közöttünk.
-Booth ezt ne…… De Booth félbeszakította
-De ezt most kell mert nem bírom ki.
-Mit nem bírsz ki?.....
folytatjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése