2011. november 21., hétfő

Éjszakai homály 4.rész


4. rész
Nem tudom Booth, vagyis lehet.
Booth odahajolt és megcsókolt és és én élveztem majd visszacsókoltam és pár percig úgy voltunk csak csókolóztunk.
Sweets nem jutott szóhoz , ezt nem hiszem el mi jön még, hát mégis átlépték az a bizonyos feszültség vonalat.
-É utána?
Nevettünk majd folytattuk az ivást, mikor odajött egy pasas és nagyon szimpatikus  volt, és azt hiszem flörtölt velem.
- Miből gondolja ezt?
Booth semminek nézte majd mondta szép a hajam meg gyönyörű vagyok, Boothnak egyre vörösebb lett a feje.
Megütötte a fickót.
Aztán Booth bocsánatot kért és meghívta egy italra majd dumáltak én meg ki mentem a mosdóba.
Mikor visszaértem ők nem voltak sehol.
Kicsit vártam , Booth bejött az ajtón és csak mosolygott rám. Odaállt elém és megint megcsókolt.
Nekem egy reakcióm volt .
-Még egy verseny.
Booth belement és most 3 tequila volt meg egy korsó sör.
Most Booth győzött de nem mondott semmit csak azt .
Most jöjjön a jutalom!
Odajött és megint megcsókolt és a fülembe súgta ideje hazamennünk.
Én lágyan visszasúgtam akkor hozzám .
Booth csak vigyorgott és elindultunk hozzám.
Sweets már forgott  a székben olyan izgatott volt és mintha szappanoperát hallgatott volna drukkolt magában.
Mi történt miután elmentek magához.
Alig bírtam kinyitni az ajtót a kulcs is leesett majd összefejeltünk Boothal és nagy nehezen beértünk a lakásba.
 Még az ajtót se csuktam be Booth ismét megcsókolt majd belökte az ajtót és kérdezett valamit.
Biztos??
Én komolyan gondoltam a dolgot ezért válasz helyett megcsókoltam majd próbáltunk levetkőzni de nem igen ment lehet hogy sokat ittunk azért nem.
Végül annyira belejöttünk hogy csak röpködtek a ruhák.
Majd szeretkeztünk a nappaliban.
Komolyan szeretkeztek hát ez. Szólalt meg Sweeds. De Dr Brennan csak folytatta.
Aztán  s konyhában .
A nappaliban .
A fürdőben .
A nappaliban .
A hálóban .
A konyhában.
Az ágyon .
Kicsit el fáradtunk ezért elaludtunk .
És reggel iszonyú fejfájásra ébredtem.
Jó elég lesz Dr Brennan.
Bones kinyitotta a szemét de Sweets csak tátott szájal bámult felé.
Baj van Sweeds?
Sweets?
Jól van Dr Brennan sok mindenre választ kaptam de nem is jártatom a számat itt a diktafon és behívom Booth is az irodába.
Rendben Sweeds.
Booth Booth.
Igen jöjjön be.
Okés .
Most visszahallgatjuk mit történt Br Brennan elmondása szerint és  és,  inkább most én kimegyek mert levegő kell nekem , de maguk csak hallgassák végig.
Jó Sweets minden oké?
Igen azt hiszem.
Kiment az irodából és Booth elindította.
Folytatjuk…



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése