2011. november 21., hétfő

Vallomás után... 12.rész


12. fejezet

Angela végzett az azonosítással és rögtön  Boneshoz vitte a 2 rajzot és aktákat.
Angela Bones irodája előtt állt mikor hallotta hogy magában motyog.
-Szívem te mit csinálsz?
O Angela én izé én csak…
Nyugi szívem én is szoktam ilyet, és örülök hogy te is beszélsz a babához.
babákhoz.
Ja igen babákhoz.
Na  miért jöttél?
Megvannak az áldozatok.
Na mond.
A nő 23 éves  Tina Marton most végzett az egyetemen. Szülei itt vannak nem messze. Testvére nincs, nem tudni volt e barátja.
A férfi 29 éves családja nincs árva lett 15 éves korában. Tanár volt biológia tanár. Barátnője nem volt .
Akkor szolok Boothnak és elmegyünk a nő  családjához.
Oké szívem de vigyázz magatokra.
Rendben Angela.
Bones már be is ütötte a férfi számát és hívta.
Booth.
Igen.
Meg van a nő, elmegyünk a családjához.
Oké mindjárt ott vagyok.
Bones várt várt és várt. Booth sehol.
Mikor végre betoppant. Bones mérgesen nézett rá.
Hol voltál ennyi ideig azt hittem már nem is jössz.
DE hát a forgalom.
Ja hát hogyne el is hiszem.
De tényleg a forgalom.
Jó hatjuk és indulás, itt a cím.
Az autóban csönd uralkodott Bones durcásan bámult kifelé.
Booth.
Igen.
Állj meg most.
De mért ennyire haragszol?
Nem csak bepisilek.
Na ez már nem normális hogy ennyit pisilsz.
Állj meg mert bepisilek.
Booth leállt az egyik étteremnél és Bones gyorsan befutott pisilni.
lassan 5 perce bent volt most meg Booth volt ideges  hogy hol van már.
Nagy nehezen kitámolygót az étteremből.
Na hol voltál ilyen sokáig???
Tudod Booth én 2 gyereket várok és egyszerre ketten rugdossák a hólyagom nem olyan egyszerű ám pisilni ha folyton mozgolódnak.
Oké csak menjünk, mert soha nem fogunk oda érni.
Nagyon nagyon nehezen de odaértek.
Elindultak a ház fel  a kert hatalmas volt tele szép rózsákkal.
Bekopogtattak.
Jó napot az FBI-tól vagyunk.
Miben segíthetek, o maga terhes hát gratulálok hányadik hét?
22.
De nem ezért jöttünk asszonyom sajnálattal kell közölnöm hogy a lányuk Tina elhunyt .
O istenem, nem ez nem lehet biztos nem ő mert ő, nem . Biztos hogy ö az ?
Igen.
Feltehetnénk pár kérdést?
Igen  hát hogy ne csak kérnék egy percet ha nem gond.
Csak nyugodtan addig itt várunk.
Kettő  perccel később a nő beengedte őket.
leöltek a kanapéra .
Asszonyom a lányának voltak ellenségei?
Nem ö mindig mindenkivel kedves volt. Barátja volt-e?
Nem tudok róla nekünk nem szolt semmit.
És ezt a férfit ismeri? Booth előkapta a másik áldozat képét.
A nőn látszott hogy ismeri de válasza.
Nem nem ismerem még nem is láttam.
Biztos ebben asszonyom.
Igen.
Akkor mi mennénk is.
Folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése