2011. november 27., vasárnap

Castle mindent elölröl 9.rész


9.fejezet
Castle lenyelte a torkában lévő nagy csomót és megszólalt.
-Azt mondta a szomszédban Mrs Carry hogy láttál erre felé furcsa alakot mászkálni.
-Igen, valami baj van?
-Mrs Carry fiát Markot  megölték és ő lehet az első számú gyanúsított.
-Te jó ég, így hogy engedjem ki a fiamat.
-Be jönnél velünk a kapitányságra leírni azt az alakot?
-Természetesen, de Mikeot is vinnem kell.
-Jó köszi.
-Nincs mit csak kapjátok el, rögtön hozom a táskám és mehetünk.
Beckett még mindig Castlet nézte nagy szemekkel. Majd súgott valamit a fülébe.
-Castle ez a te fiad?
-Nem tudom én nem tudok róla hogy az enyém lenne.
-De pont olyan mint te csak kicsiben.
-Mondjuk lehet hogy hasonlít rám, de nem az én fiam.
-Meg is jöttem mehetünk.
A fiú és Sarah hátul ültek de a fiúnak csak úgy pörgött a nyelve.
Beckett és Castle meg sem mertek szólalni.
-Megérkeztünk.
- Hu de jó láthatok sok rendőrt és van fegyverük is?
- Igen Mike itt sok a rendőr és ha jól viselkedsz akkor megmutatom az én fegyverem.
-Az szuper lenne.
-Akkor asszonyom jöjjön velem addig Castleval lesz Mike .
-Jó megyek.
Sarah és Beckett elindultak a fantomkép rajzolóhoz.
-Na akkor Mike mit szeretnél csinálni?
-Megnézhetjük a bűnözőket?
-Hát ha nagyon akarod.
-Igen igen.
-Akkor gyere utánam.
Castle bevitte a börtön részlegre. 
-Szia Menzon csak a srác meg akarja nézni a bűnözőket.
-Jó persze. A te fiad?
-Nem nem  nem csak az egyik tanú fia.
-Pedig úgy néz ki mint te.
-Ez milyen jó, jó sokan vannak.
Nagy kiabálás vette kezdetét az egyik rab nem bírt magával.
--Engedjenek ki maguk buzi köcs……
-Szerintem Mike mi most menjünk.
-De csak most kezdődik a java, had maradjunk még.
-Nem mi most megyünk. Ki viharzottak de az üvöltés még mindig ment.
-Hol van a barátnőd? Azt mondta megmutatja a pisztolyát.
-Ő nem a barátnőm ’még nem’ a társam, és még anyukáddal van. Kérdezhetek valamit?
-Igen
-Hol van az apukád?
-Az apukám hát ő most konferencián van New Yorkban.
-ÁÁÁ értem akkor jó. Castle lelke kicsit megnyugodót de még most sem volt teljesen megbizonyosodva arról hogy ö nem a fia.
Beckették nevetve tértek vissza Castlehoz.
-Ti meg mit nevettek?
-Semmit Castle semmit.
Castle arcán látszott a kétségbeesés. ’Biztos rólam beszéltek’.
-Beckett a kölyök meg akarja nézni a fegyveredet.
-Ja persze mindjárt.
Beckett kivette a tárat és odaadta a gyereknek a fegyverét.
-Ez nagyon király. Az anyukájára fogta.
-Le vagy tartoztatva 2 nap szobafogság!
Mindannyian felnevettek.
Mike még egy kicsit játszott a pisztollyal majd visszaadta Beckettnek.
-Castle akkor vigyük haza őket.
-Jó.
Majd elindultak .
Beckett nem szállt ki a kocsiból . Castle meg az ajtóig kísérte őket, a fiú beszaladt és az ajtóban csak Castle volt és Sarah.
-Castle feltűnően nézett a fiú után majd Sarahra tekintett.
-Jaj Castle remélem nem értetted félre. Tudod miután szakítottunk sok sok férfival voltam és hát itt az eredménye de az apát megtaláltam és hát 6 éve házas vagyok, szóval nem a te fiad.
Sarah egy puszit nyomott Castle arcára és bement.
Castle vigyorogva huppant be a kocsiba.
-A puszinak örülsz ennyire?
-Te most féltékeny vagy?
-Én nem mért lennék.
-Nem az én fiam és elmesélt mindent és csak búcsú puszit adott.
-Ja jó értem. Mondta fennhangon Beckett és elfordult.
-Beckett ne csináld már. Én veled akarok lenni.
-Értem akkor menjünk mert nem birok itt lenni.
Castle Beckett szemébe nézett. Beckett ellenkezett de Castle megcsókolta.
Beckett a csóktól ismét felolvadt és élvezte a pillanatot.
-Castle ez nem jelenti azt hogy este nem kell kiengesztelned.
-Az  meg sem fordult a fejemben hogy nem engesztellek ki.
-Na azért.
Visszamentek az őrsre.
Lanie ott várta őket az asztalnál.
-Beckett találtam valamit egy hajszálat ami nem az áldozaté.
-Remek akkor meg kell keresni a gazdáját.
-Ryan.
-Igen főnök.
-Meg kellenek keresni a gazdáját a hajszálnak.
-Jó rendbe.
Nagy zaj keletkezett mikor egy rabot hoztak be. Nagy hangzavar és egy lövés gördült el.
Beckett gyorsan végignézte magát a golyó öt nem találta el. Castlera nézett.
-Ezt megúsztam.
-De én nem. Castle összerogyott
folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése