2011. november 27., vasárnap

Éjszakai homály 7.rész


7. rész
Booth nagy boci szemekkel tekintett Brennanre miközben a rendőrök elvitték.
-Booth ígérem kihozlak és megtaláljuk a gyilkost.
-Remélem így lesz.
Booth elvitték és ideiglenes cellába zárták a rendőrségen.
Bones addig felhívta Booth főnökét és elmondott neki mindent, de a főnök csak annyit mondott. 
–Találjanak bizonyítékot addig én sem tehetek semmit.
Bones mérgesen letette a telefont majd a többieknek is felvázolta a helyzetet, és nekiugrott a csontok alapos vizsgálatának.
Már két órája a csontokat bújta de semmi ujjat nem tudott meg. Ekkor beugrott neki a golyó. Hogy felejthettem el biztosan Booth letartoztatása zavart bele.
Gyorsan felpattant és a golyót kereste az irodába majd rögtön Hodginshoz vitte.
Hodgins neki is látott azonnal.
Brennan már olyan ideges volt hogy keze folyton csak remegett.
Mi lesz ha nem találunk bizonyítékot és Booth lecsukják akkor mi lesz velem, velünk.
Bones idegesen de ismét visszatért a csontokhoz, de mielőtt neki állt volna Angela megjelent .
-Szívem végeztem és meg van az áldozat. Tomas Lert  25 éves Futár a Golding vállalatnál, barátnője nem volt családja nincs, lakása Arlington Street en van.
-Remek akkor irány a munkahelye. Elkísérnél?
-Persze hogy el szívem.
Elmentek a munkahelyére.
-Jó napot a főnököt keresnénk?
- És kik maguk mert a főnök nem ér rá.
-Mi az Fb… vagyis a Jefferson intézetből jövünk az egyik alkalmazottat megölték és minket küldtek.
-Sajnálom de a főnök nem ér rá míg igazolványt nem mutatnak.
-Na ne már.
-Nyugi Angela majd visszajövünk egy igazolvánnyal.
Bonesék elmentek az Fbi-hoz és kértek egy ügynököt hogy meg tudják oldani az ügyet. A főnök egy női ügynököt osztott be. Emmát.
Bones kint várt mikor megjelent egy sötét barna hajú nő nagyon mogorva fejjel.
Angela ez biztosan ő.
-Helló én Angela  Montenegro vagyok.
Aha
-Maga biztosan Emma Karson én Temperance Brennan vagyok a Jefferson intézetből.

-Ez most vicc? Egy ilyen  nővel fogok együtt dolgozni?
-Ki kérem magamnak attól hogy én nem vagyok Fbi-os attól én még jó vagyok.
-Na ne már maga olyan kis ülök az íróasztalnál típus.
-Ezt nem értem?
-Most ez komoly.
--Héééé emberek most egy gyilkossági ügyet kell megoldanunk. Ne egymással veszekedjetek.
-Kik maguk egyébként valami dokik vagy mi?
-Nem én antropológus vagyok, Angela pedig arcrekonstrukcióval és fantomkép rajzolással foglalkozik.
-Akkor maguknak nincs semmilyen rendőri igazolványuk és képesítésük.
-Igazolványom nincs, de fegyverem az van és jó vagyok önvédelemből is.
-Emma nevetett egyet.
Maga  mint pisztolyt fog ez röhej, én nem fogok aktakukacokkal dolgozni. Inkább megyek a főnökhöz.
folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése