2011. november 11., péntek

Vallomás után. 1.rész

1 Fejezet

Bones épp be vallotta  Boothnak hogy terhes.Booth reakciója nagyon vidám és szeretetteljes volt
-Te Bones akkor most nekünk mármint neked és nekem tudod akkor izé közös babánk lesz a mi kettőnk-é ?!!??
-Hát nagyon úgy néz ki. Tudod az az este amikor meghalt Vincent és én ki voltam borulva és te ott voltál nekem és akkor elfogtak az érzelmek téged és engem is és ez az este megváltoztatott mindent itt a végeredmény(és a hasára mutatott).
-Igen az az este az valami csodálatos volt és én egy cseppet sem bánom minden egyes pillanata remek és romantikus volt számomra. Örülök hogy lett valami ami mindig emlékeztetni fog arra az estére. És akkor most mi együtt vagyunk vagy csak a baba.........????????????
-Booth őszintén nem tudom, a racionális énem azt mondja nem nem nem de van egy másik én aki azt  azt.......azt akarja hogy legyen valami valami ami más mint eddig valami olyan mint aznap este.
Mind a ketten csak bámultak egymás szemébe és vártak....
Ekkor elindultak Bones lakása felé szépen lassan és szotlanul.
Bones lakásához érve.Bones megszólalt:
-Nem nem akarnál esetleg feljönni "beszélgetni"?
Booth arcán megjelent a csábos mosoly és halkan azt felelte:
-De lenne kedvem!
Bones épp az ajtót nyitotta ekkor a kulcs leesett és egyszerre hajoltak le érte és a fejük csak úgy kongott mikor véletlenül összefejeltek.A nő nagy nehezen kinyitotta az ajtó. Booth azt se várta meg hogy ki vagye a kulcsot a zárból, és odahajolt a nőhöz és lágyan mégis vad szenvedéllyel csókolta. Bones kezéből kiesett a kulcs és élvezték a pillanat mámorát és csók után Booth a nő gyönyörű szemeit kezdte el vizslatni. Bones csak széles mosollyal viszonozta a csodás csókot.
Booth a lábával stílusosan belökte az ajtót és ismét vad szenvedélyes csókkal kezdte el bombázni a nőt.
Booth felkapta a nőt erős izmos karjával és a háló felé kezdte el vinni és gyengéden megkérdezte
-Biztos???
Bones egy hatalmas csókkal válaszolt. ez mindent világossá tett.


Folytatjuk......



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése