2011. november 15., kedd

Vallomás után... 5.rész


5.fejezet
Booth 3. nap reggel még aludt a széken Bones kezét fogva , arra ébredt fel hogy valami megmozdult.
Bones ujja mozdult egyet ekkor Booth olyan gyorsan felkapta a fejét és rögtön kiszaladt a folyósora és üvöltötte orvost orvost megmozdult a keze.
Bejött Bones orvosa és vizsgálni kezdte. Igen igen ahogy sejtettem majd Boothra tekintett és belekezdett mondani valójába.  Ez a mozdulat egy szokványos mozdulat volt amit a komás betegek  többsége produkál……….Ébredés előtt. Ekkor Booth olyan de olyan boldog volt hogy megint a doki nyakába akart ugorni de a doki látta előre és gyorsan hárította az eseményt majd odaszólt Boothnak . Tudja még soha sem örült nekem ennyire egy férfi , én szeretnék jó hírrel szolgálni de kicsit kezdek félni magától és kiviharzott a szobából.
Booth kicsit még sokkos állapotban az esemény után de azért megnyugodott és ismét el kezdett Bones hoz beszélni egy kicsit nagyobb lelkesedéssel.
Ismét el telt egy nap és Booth kiment a mosdóba majd mikor visszatért akkor meglátta hogy bones kezdte a karját mozgatni  majd a fejét és már egy kis hang is kijött a torkán: Vizet!Vizet!
Booth rögtön ugrott majd egy kis vizet adott neki .
Bones szép lassan kinyitotta a szemét és Booth látta meg és egy kis fájó mosolyt lejtett Booth felé aki egy csókkal üdvözölte. Majd hívta a dokit aki megint megvizsgálta.
Majd kissé vonakodva mondta Boothnak hogy minden oké és nem lesz baj . Majd kicsit fenn hangon mondta Boothnak hogy ez nagyon jó hír de nem kérek se ölelést se puszit. Majd Boothból kitört a nevetés. Köszi doki. Utána kiment a szobából .
Bones annyira örülök hogy felébredtél annyi ideje várok rád  már alig bírtam nélküled.
Booth!
igen
Szeretlek!!!
Booth arcán ismét mosolyt láthatunk aki annyira örült hogy egy hatalmas csókot nyomott Tempi ajkára , és észre sem vette hogy egy kis fájdalmat okozott  Tempinek
Bones lemerevedett majd Boothra nézett A baba a babával mi van jól van??
Booth megszólalt mosolyogva Igen jól teljesen egészséges. Temperence ekkor megnyugodott és a hasára tette a kezét majd Boothét is oda húzta. Érzed ezt Booth itt van a mi kettőnk élete ebben a hasban és még egy ideig itt fog maradni ezért nagyon vigyáznunk kell rá akár mi is történjen.
Booth arcára mosoly ült mikor hallotta e szavakat majd azt felelte. Az életem árán is megvédem téged és öt is ha kell. Ígérem ez soha többé nem fog veled megtörténni mert én itt vagyok és vigyázok rátok.
Booth halottam ám mindent. Mire gondolsz? Hát amiket mondtál hogy ne hagyjalak itt és hogy szeretsz……     Ezeket tényleg halottad és amit Angela mondott azt is igen de olyan volt mint egy álom de ahogy beszéltél én tudtam hogy ez nem csak álom és hogy velem vagy.
Majd mosolyogtak egymásra és Bones szép lassan el aludt ahogy Booth is de már Bones mellett az ágyban.
Reggel még aludtak mikor Sweeds tért be hozzájuk és meglátta. Egymás mellett kezeik össze fonódva arcuk összeérve most már le se tagadhatnák érzelmeiket mosolygott Sweets
Majd leült a székre és csak nézte őket ahogyan békésen alszanak.
Booth ébredezett ahogy Tempi is és mikor meglátták Sweetset  nem  tudták hogy most mit csináljanak.
folytatjuk…………….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése