2011. november 27., vasárnap

Vallomás után. 15.rész


15.fejezet
…..Temperance.
-Na de Booth ez én nevem ez olyan furcsa lenne, ő az én nevemet viselné mégis nem olyan lenne mint én mert belőlem csak egy van, az igaz hogy viszont belőlem is lenne de mégse én.
-Bones te túlbonyolítod az első szülött lányunk Temperance lesz és kész.
-Ha te ezt akarod akkor legyen.
-A másikon még gondolkodunk.
-Rendben.
-Mindjárt jönnek még 8 hét és itt vannak.
-Hát igen, de nem bánnám ha már kint lennének mert szerintem kicsit szűk nekik odabent a mozgásukból ítélve.
Booth nevetett egyet.
-Akkor én megyek az irodába és megírom a jelentést.
-Jó én meg a laborba megyek és kicsit szórakozom a csontjaimmal.
Booth már elment de még Brennan otthon volt. Halotta hogy az ajtó nyitódik.
-Booth mit hagytál itthon?
De senki sem felelt mikor kilépett a folyosóra akkor hallotta hogy valaki van a lakásban és az nem Booth. Hirtelen meg akart fordulni de a világ elsötétült.
Booth szépen megírta a jelentését és elindult a laborba hogy hazavigye Bonest mert mindig sokat dolgozik.
Megérkezett a laborba és belépett az ajtón. Camba ütközött.
-Hát te Booth mit keresel itt?
-Bonest jöttem hazavinni.
-De Dr Brennan nincs itt ma nem is láttuk.
-Na ne már ide jött azt mondta reggel idejön. Akkor biztos otthon maradt. Remélem nincs semmi baja.
-Oké Booth akkor menj csak haza.
Booth beült a kocsiba és hazahajtott.
A lakáshoz érve az ajtó nem volt becsukva. Boothnak ez már gyanús volt ezért elővette a fegyvert.
Szép lassan belépett a házba.
-Bones. Bones. Itt vagy? Válaszolj!
-Bones.
Nem jött válasz a lakás üres volt minden egyes zuga az volt. Megtalálta Bones táskáját minden benne volt de Bones sehol.
Ekkor megpillantott valami levél szerűséget az asztalon. Az volt az elejére írva  Boothnak.
Booth remegő kezekkel bontotta ki a levelet és el kezdte olvasni.
Drága Booth!
Én nagyon szeretlek de te eddig észre sem vettél érzéseimet eltaszítottad.
Ezért szeretnélek valamivel motiválni de, ha te nem jössz rá ki vagyok és hogy érzek akkor meg kell hogy kínozzam és öljem Dr Brennant és a babákat.
Ha értesíted a rendőrséget meghal!
Ha azt akarod hogy éljen akkor megkeresel engem és együtt leszünk örökre.
Seeley Booth én nagyon szeretlek és remélem rá jössz hogy ki vagyok és viszonozod ha kell akkor Brennant is eltávolítom a képből.
Booth szemeiből könnyek áradtak és a levél kihullót a kezéből.
Nagy nehezen összeszedte magát és gondolkozni kezdett.
Te jó ég most mit csináljak….
folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése