2011. november 23., szerda

Castle mindent elölröl 8.rész


8.fejezet
Castle elindult az iroda felé, de elég korán volt elviekben mér senki nem volt ott vagy mégis.
Bement az irodába és leült Beckett asztalához és gondolkozni kezdett.
Mi van velem és Beckettel? Mi lesz ezután? Vajon ö szeret vagy csak én szeretem öt? Mi  van ha csak néha szeretkezni vagyok jó? Én többet akarok a szeretkezésnél . Beszélnem kell vele.
Ekkor egy hang szakította félbe a gondolatait…
-Castle te mit keresel itt ilyen korán?
-Beckett én csak nem bírtam otthon ülni nem voltam álmos.
-Értem.
-És te mit keresel itt?
-Én sem tudtam aludni.
-Akkor vágjunk bele?
-Mibe?
-Az ügybe.
-Ja jó.
-Keressük meg a fiút az adatbázisba lehet hogy benne lesz .
-Elindították a keresést és rögtön 8 gyereket dobott ki kép egyiknél sem volt ezért mindenkihez ki kell menni.
-Akkor indulás.
-De Castle még hajnal van.
-O tényleg. Akkor beszélgessünk.
-Miről?
-Rólunk.
-Muszáj ezt?
-Igen
-De Castle én  én nem tudom mi  van velünk.
-Én megmondom. Kedvellek Beckett és nem csak azért mert szeretkeztünk hanem a mosolyodért az eszedért és hogy ki tartasz az elveid mellett meg a gyönyörű szemed az levesz a lábamról…
-De Castle..
-Nem Beckett most én beszélek. Amikor először megláttalak akkor a világ forgott körülöttem és ezt nem tudtam hová tenni mert nem szoktam ilyet érezni és ahogy kezdtünk együtt dolgozni minden csak egyre világosabb lett és ez ellen senki nem tehet.
Castle letérdelt Beckett elé.
-Feltehetek egy kérdést Kate Beckett?
-De Castle ez nem tudom.
-Csak had kérdezzek valamit . Beckett könnyei el kezdtek potyogni.
-Igen feltehetsz egy kérdést.
-Kate Beckett eljönnél velem randizni?
-Beckett elnevette magát és egy nagy kő esett le a szívéről .
-Igen Castle elmegyek veled randizni.
- Castle felállt és egy hatalmas csókot adott Beckettnek
De ekkor mozgolódást halottak és megjött Esposito
Gyorsan szétmentek és mintha az üggyel foglalkoztak volna. Beckett gyorsan letörölte a könnyeit és belevettette magát az aktákba.
-Ti itt ilyen korán?
-Én nem tudtam aludni.
-És én sem.
-De találtunk  8 fiút akik lehetnek az áldozat.
-Az jó akkor mi bevállalunk 4-et ti meg mentek a másik 4-hez.
-Jó köszi Esposito.
-Nincs mit.
-Kicsit elszállt az idő Castle szerintem induljunk.
-Okés főnök.
-Ne hívj főnöknek
-Oké Beckett.
-Elindultak a négy fiú lakásához.
A kocsiban Castle végig Beckettet bámulta.
-Castle nehéz ám úgy bármit is csinálni ha közben bámulsz.
-De én csak a természet csodáját bámulom.
-Castle
-Jó értem a randiig nincs bók. Szerintem mennyünk hozzám a randin és megmutatom milyen finomat tudok csinálni.
-Nálad.  Oké.
-Akkor ma este nálam.
-Ma
- igen ma!
Jó akkor ma nálad. Hány órára menjek?
-7 Ezt azóta terveztem mióta először dolgoztunk együtt.
Megérkeztek az első családhoz  és bekopogtattak.
-Asszonyom nem ismeri ezt a fiút?
-Nem. Ki ez?
-Köszönjük asszonyom, viszlát.
Elindultak a másik családhoz.
-Asszonyom nem ismeri ezt a fiút.
-Nem
-Köszönjük asszonyom.
-Akkor még kettő van vissza.
Elmentek a harmadik fiúhoz.
-Jó napot asszonyom.
-Megtalálták a fiamat?
-Bemehetnénk asszonyom?
-Igen jöjjenek be.
-Asszonyom tudna adni a fiáról egy képet.
-Természetesen rögtön hozom.
-Castle ez ő.
-Asszonyom sajnálattal kell közölnöm hogy a fiát megölték.
-Hogy mi ez nem lehet
-Ez nem lehet. Látni akarom öt hol van és biztos hogy ö az.
-Asszonyom biztosak vagyunk hogy ö a maga fia.
-Voltak esetleg magának és a fiának ellenségei. Megfenyegették e valaha.
-Nem, De a szomszédok azt mondták láttak erre felé egy fura alakot én nem láttam a szomszédom volt Sarah.
-Köszönjük asszonyom és még egyszer őszinte részvétem ígérem megtaláljuk a gyilkosát.
Átmentek a szomszédba.
Kopogtatta és egy nő nyitott ajtóhoz.
Hosszú szőke haj és csodálatos idomok és mosoly.
-A nő megszólal.
-Castle te vagy az? Richard Castle.
 Castle nyakába ugrott és megcsókolta az arcát.
-De régen találkoztunk utoljára mikor is volt  8 éve.
-Sarah Konor
-Igen
Majd kiabálás hallatszott egy kisfiúé.
-Anya kik azok és odament az ajtóba. Fekete haj kihúzott testtartás
-Szeretném bemutatni a fiamat.
A fiú rögtön megszólalt
-Jó napot Mike Konor vagyok 7 éves.
Castle és Beckett egyszerre néztek egymásra…..
Folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése