2011. november 16., szerda

Vallomás után...6.rész


6.fejezet
Sweets elkezdte mondani mielőtt bárki is beszélt volna.   Most ha valamelyikük azt meri mondani nekem hogy semmit se érez a másik iránt akkor én nem tudom mit csinálok magukkal.  Majd Booth kezdte el a beszédet.
-Mi mi csak aludtunk.
-na ne etessen már ezzel.
-Booth. szólalt meg Tempi!
-Jól van na oké együtt vagyunk már több mint egy hete .
-Na végre köszönöm köszönöm.
-Booth szólalt meg ismét Tempi!
-Jó rendben.
-Bonesnak és nekem kisbabánk lesz most boldog.
Sweets lemerevedett és csak bámult előre ezt jól halotta azt mondták hogy kisbabájuk lesz ennyire azért még ö sem gondolt bele csak azt hitte csak összejönnek és kész. Na de egy gyerek az már elég nagy kötelezettség.
-Gratulálok. De fel vannak maguk készülve erre? Már mint ez már elég nagy elkötelezettség belegondoltak már?
-Nem igazán Sweets tudod nem terveztük de ez van és örülünk neki akárki akármit is mond ugye Bones
-Igen
-Oké oké csak még mindig nem hiszem el. Hányadik hónapban van?
-Pontosan nem tudom de kb -2. hónapban azt hiszem majd a doki megmondja.
-De azt mondták 1 hete jöttek össze
-Igen de volt egy éjszaka ami, amikor megfogant a baba. Vincent halálának az estéjén én eléggé ki voltam bukva és Booth ott volt és megvigasztalt és csak egyik jött a másik után.
-Te jó ég , akkor azért voltak olyan furcsák akkor tudtam hogy van valami de nem jöttem rá, de megérte várni.
-Jó Sweets ne elemezz minket, ha még egyszer elkezded akkor én én lecsaplak.
-Értettem nincs elemzés.
-Hogy van doktor Brennan?
-Köszönöm kérdésed Sweets jól vagyok és a baba is.
-Ez remek Hír. Na akkor én elmegyek és magatokra hagylak titeket hogy ti  ti …..Elég Sweets kifelé.
-Viszlát. 
Majd Sweets kiviharzott a kórteremből.
3 nap telt el és a doki belépett ismét a szobába kicsit távol Boothtól. Van egy jó hírem. Majd oda oda pislogott Boothnak. Holnap haza mehet és ezzel a lendülettel kiviharzott a kórteremből.  
Hallod ezt Bones haza mehetünk. Igen hallom ez jó hír, de ha ha….hazamegyek akkor velem maradsz??? Hét persze ahogy a baleseted előtt terveztük. Bones egy kicsi mosollyal jelezte örömét Boothnak.
Másnap  Bones lakásában ehették az ebédjüket. Bones egyre jobban érezte magát amikor elkezdte rosszul érezni magát émelygett hányingere volt és kifutott a mosdóba majd hányni kezdett Booth rögtön utána rohant és nyugtatgatta , de Bones csak hányt és csak hányt. Ő annyira elgyengült hogy Booth az ölében vitte az ágyba és rögtön el is aludt. Booth tudta hogy meddig fog ez tartani és  milyen rossz lesz Bonesnak mert már tapasztalta Rebekánál is mikor Parkerrel volt terhes.
Bones napról napra csak többet hányt és ez nagyon felzaklatta lelki egyensúlyát és nem igen tudott érzelmeinek parancsolni gyakran kezdett el sírni ás kiabálni egyszerre.
Éppen reggeliztek amikor megszólalt Booth telefonja .
Értettem, megyünk.
Booth letette a telefont majd széles vigyorral kimondta. Végre munka és ami a legjobb számodra sok csont . Bones kedve visszatért és bátran huppant fel a székből és mondta napra készen. Mehetünk dolgozni.
A helyszín egy lakókocsi parktól nem messze lévő hegy aljában egy villanypóznán egy hulla volt alatta meg egy másik.
Bonesék megérkeztek. Booth nagy nehezen odatalált a helyszínre és Bones elkezdte mondani  fényképeket kérek minden szögből és utána szedjék le az áldozatot. A fenti hulla meg volt sülve és tele volt bogarakkal az alsónak meg az állatok hordták szét a húsát. Bones letekintett majd elfogta a hányinger és elszaladt az egyik bokorhoz majd jól kihányta magát. Mindenki csak bámulta a hogy a nagy törvényszéki orvos szakértő épp most hányt az egyik hulla miatt még soha senki nem látta ilyen állapotban.
Folytatjuk-…………..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése