2011. november 20., vasárnap

Éjszakai homály 3.rész


3.rész
Booth nyugi majd ki találunk valamit, és most kicsit szorítsuk vissza a nyomozást amíg kiderítjük mi is történt tegnap éjjel.
De csak úgy nem foghatunk vissza nyomozást.
Booth most muszáj a te érdekedben.
Na jó legyen de ki kell derítenünk mindent. Remélem nem öltem meg senkit.
Booth és Bones visszamentek a laborba.
Hodgins már nagyba a csontokat tisztogatta ezért Brennan úgy döntött meditál egy kicsit hátha be ugrik neki valami az éjjelről.
Bement az irodába és leült törökülésbe a szőnyegre. Becsukta szemeit és mély lélegzeteket vett.
5 perce csinálta de nem ugrott be neki semmi.
Booth benézett az irodába.
Bones te meg mit csinálsz. De Bones nem válaszolt.
Hahó Bones..
Booth nem látod hogy meditálni próbálok meg emlékezni.
Én unatkozom Bones.
Angela beront a szobába..
Szívem, Booth azt hiszem megtaláltam a megoldást.
És mi lenne az???
Sweeds.
Hogy ki??
Hát Sweeds.
De mért lenne ö megoldás???
Mert vissza tud vinni téged tudat alatt.
Na ezt marhaság mondták egyszerre.
Nem nem az velem is eljátszotta és nagyon ért hozzá.
Jó akkor legyen Sweeds.
Booth és Bones egyszerre gondolkodtak el. Mi lesz ha valami olyan jön elő amit nem akarnak hogy előjöjjön és főleg azt nem hogy Sweeds tudja meg először.
Nagy nehezen legyűrték gondolataikat.
Akkor irány Sweeds.
Jó de Booth biztos hogy mi  Sweedhez akarunk menni?
Bones te mondtad hogy mindent megteszünk hogy tisztázunk engem.
De de ha valami olyant mondunk.
Mégis mi olyant mondanánk.
jó akkor menjük.
Beszálltak a kocsiba és Sweeds felé vetté az irányt.
A liften tartottak felfelé és Bones megszólal.
Ki kezdi?
Te.
Neeeem te.
Bones  te kezded mert te vagy a nő és tied az elsőbbség.
Boozh ez faji megkülönböztetés.
Nem baj akkor is te mész elsőnek.
Az iroda felé végig ezen vitatkoztak és beértek Sweedshe.
Na akkor kikezd vigyorgott Sweeds.
Booth Bones
Hallatszott.
Akkor Dr Brennan kezdje maga.
De.
Nincs de.
De akkor Booth menjen ki.
De Bones.
Jó Booth ügynök kint várakozzon. Most.
Booth dúlva fúlva kiment .
Akkor vágjunk bele Dr Brennan.
Hogy ne legyenek kétségei felvesszük magnóra és utána visszahallgathatja.
Az jó.
Mik az utolsó emlékei.
Ki mentünk magától és le mentünk egy kocsmába aztán ittunk pár sört meg egy kis töményét és utána vége semmi .
Ez érdekes.
Dr Brennan mélyen nézzen a szemembe.
3 ig számolok akkor becsukja a szemét
1--------2-----------3
Bones csukott szemmel teljesen megmerevedve ült a széken.
Dr Brennan most válaszolni fog a kérdéseimre.
Bones bólintott.
Mi történt tegnap éjjel miután elmentek sörözni.
Boothal mentem az ö kocsijával és beültünk egy kocsmába.
Booth a csaposnak mondta adjon 2 sört é inni kezdtünk.
3 sört megittunk mikor Booth azt mondta.
-egy verseny ki tudja előbb meginni 2 korsó nagy sört és egy tequilát.
Én szó nélkül belementem mert tudtam hogy lealázom.
És utána?
Mind a ketten egyszerre ittuk meg de szerintem én gyorsabb voltam de nem akartam megsérteni Booth.
Utána még ittunk 3 tequilát meg 2 viszkit .
Majd Booth megint megszólalt.
Azt mondta hogy
Én kedvellek, nem szeretlek és veled akarok lenni.
Sweedsnek kikerekedtek a szemei és magába mondta na végre egy kis izgalom.
Maga mit válaszolt?
Booth én is kedvellek de mint szerelem szót nem ismerem.
De Bones te nem akarsz velem lenni?
Folytatjuk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése