2011. november 20., vasárnap

Castle mindent elölröl 7.rész


7.fejezet
Jól vagytok? Beckett elég gázul nézel ki. Mondta Ryan
Jól vagyunk csak a liftben ragadtunk. Itt mi a helyzet?
Egy kis gyakornok bedugott egy nagyon régi gépet és mindent hazavágott a rendszerünket az adatokat szóval mindent ki kell cserélni az lesz a csoda ha valamilyen adatot vissza tudnak hozni a szerelők, tiszta káosz van mindenhol.
Akkor mi most hazamegyünk és viszünk minden aktát hátha valamit találunk.
Jó mi meg itt próbáljuk keresni  a gyereket.
Becket és Castle felkapott egy csomó iratot és elindultak Beckett házához.
Alig tudtak bemenni a lakásba a sok írat miatt.
A nappaliban volt néhány törött váza a tegnap este következményei.
Castle megszólalt:
Beckett jó nagy a kupi nálad.
Mintha nem tudnád miért.
Castle elővarázsolta azt a csintalan mosolyát és azt felelte:
Hát én honnan tudnám.
Beckett rá hunyorított . Inkább hagyta a dolgot mert fontosabb a gyerek mondta magában.
Akkor ugorjunk neki az aktáknak.
Jó, de nincs itthon söröd?
De máris adom de utána munka.
Jó.
Elkezdték inni a sört és közben mélyen az aktába merültek.
Találtam egyet. Mondta Castle.
Én is .
Még egyet találtam .
Majd összegyűlt 13 ilyen fiú azt államban.
Észre se vették hogy már 10 óra is elmúlt és nem tudnak ma már semmit cinálni.
Összerakták az aktákat egy kupacra, és megittak még egy sört.
Castle rámosolygott Becketre majd ezt mondta.
Ideje hazamennem későre jár és neked is pihenned kéne mert tegnap nem igen tette. és megint mosolygott.
Lehet hogy nincs szükségem annyi alvásra. Nézett utána huncutul  Beckett
Castle meglepődött.
Beckett nem szokott ily nyílt lenni
Castle odahúzta magához a csábító Beketett és megcsókolta.
 Lehet hogy én sem vagyok olyan fáradt majd alszunk utána.
Beckett az ajkát kezdte el  harapni majd letámadta Castlet.
Az éjjel többi részében tudjuk mi történt.
Reggel korán fel ébredt Castle majd egy csókot nyomott Becket ajkára majd felkeltette.
Én most elmegyek mert le is kell zuhanyoznom meg ez kicsit régen voltam otthon majd az irodában találkozunk.
Muszáj menned?
igen
Beckett visszahúzta Castlet majd egy mély csókkal elbúcsúzott tőle
Castle hazament lezuhanyozott és reggelizett.
Martha szép lassan lekászálódott a konyhába.
Mikor értél haza?
Későn.
Egy növel voltál ugye?
Nem akarok róla beszélni.
De mi van Beckettel azt hittem csak ö kell neked.
Mondtam hogy nem akarok róla beszélni. És megjelent az arcán az az elégedett vigyor és boldogság.
Martanak rögtön feltűnt.
Csak nem?
Mi?
Csak nem Beckettnél voltál?
De egy ügyön dolgozunk.
Na persze.
De így van egy fiút meggyilkolta.
Látom az arcodon hogy ez nem csak egy ügy miatt van.
Mondtam hogy hagyjuk a témát majd ha akarok akkor beszélek róla.
Jó akkor én meg itt leszek hogy érdeklődve hallgassam se addig is beérem a vidámságoddal.
Nekem mennem kell dolgozni.
Folytatjuk..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése