2011. november 20., vasárnap

Vallomás után...11.rész


11.Fejezet
Mivel kimaradt 1 nap ezért jó kicsit hosszabb résszel ajándékozlak meg benneteket.

Booth eközben végigjárta az egész labort és szinte mindenkinek meg mutogatta a képet a babákról. És mindig egy megjegyzést fűzött hozzá.   –Látjátok én olyan jó vagyok hogy egyszerre kettő jön össze na ezt csinálja valaki utánam.
Mindenki csak nevetett amikor ezeket a szavakat mondta . Mikór Hodginsnak mutogatta akkor épp ott volt Brennan.
-Booth te mindenkinek megmutattad és ilyet mondasz??
-Igen de ez így van.
-Hát akkor mutogasd csak mindenkinek én mentem.
-Bones ne csináld, Bones gyere vissza.
Booth Brennan után rohant.
-Bones várj meg Bones.
-Nem hagyjál.
-Most mi a baj csak dicsekedek a lányainkkal.
-De mielőtt elkezdesz valamit előtte megbeszéltük hogy hogy szólsz nekem.
Bones könnyei előbújtak.
-Bones tudod hogy szeretlek és őket is és én csak el akartam dicsekedni a lányainkkal.
-Tudom de annyira érzékeny vagyok hogy hogy én már nem birok uralkodni magamon.
-Bones ez így van jól ez normális.
-De nem nálam én sosem sírok és és nem szoktam ilyenek miatt begurulni. Mi történik velem???
-Bones terhes vagy emlékszel ez ezzel jár.
Booth megölelte Bonest.
Bones hirtelen ellökte magától.
-Most mi a baj?
-Pisilnem kell. Majd elindult a mosdó felé.
-Hát ez nem igaz nagyon sokat pisil.
Bones addig bement Brennan irodájába lehuppant a kanapéra és elmerült gondolataiba.
Lányaim lesznek és kettő. Ez hihetetlen és pont attól a nőtől akit szeretek és szeretni is fogok.
Booth annyira elmerült a gondolataiban hogy magában mosolygott.
Bones ez látta és ijedten nézet a férfira .
-Booth Booth?
-Igen
-Te minek örülsz ennyire.
-Csak nekünk és a lányainknak.
-Akkor nem baj hogy nem fiúk?
-Már hogy lenne baj én örülök talán még jobban is mint ha fiúk lennének.
-Akkor jó. Most megyek a csontjaimhoz.
Eközben a nyomszakértők megtalálták a hiányzó darabkákat és odavitték Boneshoz.
-Na lássuk mit hoztak nekem szólalt meg izgatottan Brennan.
-Hát minden meg van de a mutató ujjat egy ürülékben találtuk meg.
-Hát ez remek örült meg Bones és felkiáltott.
-Hodgins Hodgins kapsz valamit gyere fel.
Hodgins azonnal ott termett.
-Mi az Dr Brennan?
-Kis kaki magának és egy ujj nekem. Mindenki kapott valamit látja. Bones csak vigyorgott mint a tejbe tök.
Hodgins kicsit furin nézett Brennanre mert nem szokott ilyen lenni ilyen vidám és jó kedvű. Biztos az ikrek gondolta magában Hodgins és gyorsan elillant Brennan mellől az ürülékkel.
Bones berakta a helyére a hiányzó maradványokat. Kicsit jobban megnézte a bordákat mikor észrevette a vágásnyomokat oldalt.
Hogy ezt eddig mért nem vettem észre. Gondolta magában majd felsóhajtott. A fenébe ezt is leszúrták, és ismét kiáltani kezdett.
-Booth Booth.
Booth rögtön odaszaladt azt hitte valami baj van.
-Igen mi a baj hívjak mentőt?
-Nem. Minek.
-Hát azt hittem baj van.
-Nincs bajom. Ja ezt a nőt leszúrták.
-Ezért ordibáltál nekem?
-Igen
-De ezt később is elmondhattad volna.
-De én most akartam hát te nem örülsz hogy dolgozhatsz?
-Nem, nem igazán.
-O hogy te milyen vagy.
-Akkor én megyek és beszélek a főnökkel az ügyről.
-Jó én meg folytatom  a csontok elemzését mert ehhez értek és szeretek dolgozni nem mint te.
Booth gyorsan lelépett és bement a főnökéhez.
Bones idehívta a gyakornokot hogy derítsék ki  Hodginsal hogy mi volt a gyilkos fegyver.
Ö meg addig neki állt a férfit vizsgálni.
-Férfi 30-35 éves fekete bürü az ő koponyáján kés nyomai. Te jó ég ezt meg fejbe szúrták.
Gyorsan felhívta Booth.
-Igen itt Booth.
-Itt meg Brennan.
-Igen mond.
-A férfit fejbe szúrták.
-Remek akkor kettős gyilkosság.
-Siess vissza
-Jó  szia
Bones gyorsan Angelához vitte a két koponyát.
-Angela kiderítenéd nekem hogy kik ezek ha megtennéd.
-Hát persze szívem.
-Addig én lepihenek mert nem igen bírom hogy ezek ketten itt rosszalkodnak bent.
Angela felnevetett.
- Nekem Michael is sok volt amit bent művelt, na de kettő és mind a ketten a te és Booth génjeit örökölve ki tudja mit művelnek veled.
-Hát ne is mond. Akkor én megyek.
-Jó szívem, és pihenj is ne dolgozz.
Boens ismét az iroda felé vette az irányt majd lehuppant a kanapéra. Lábait feltette és jól kipárnázta magát.
Aludni nem tudott ezért gondolkodott. Nagy gondolkodása közben hirtelen ötlet által el kezdett beszélni a hasához. Nem szokott ilyet és nem is gondolta hogy valaha ilyet fog tenni de még is elkezdett beszélni hozzájuk.
-Lányok ti is szeretitek a papát mert én nagyon tudjátok ő egy nagyszerű férfi és van egy fia is szeretni fogjátok a neve Parker és rendkívül okos habár az apukátok nem annyira de ha minden igaz akkor az én génjeim lesznek fölényben és olyan okosak lesztek mit én de a papa erejével és szívével. Neki hatalmas szíve van.
Bones nagyba beszélt a babákhoz mikor is abbamaradt a rúgások folyamata.
Bones kicsit meghökkent majd ismét folytatta a beszédet.
Remélem ez akkor is működni fog ha már kint lesztek és hagytok majd minket aludni, és felnevetett.
Folytatjuk….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése