2011. november 23., szerda

Éjszakai homály 5.rész


5.rész
Booth és Bones türelmesen hallgatták addig a részig míg Booth ki ne mondta azt a szót hogy ’szeretlek’.
Bones egyre feszültebb lett. Booth meg már tiszta vörös lett.
Ami utána jött az meg mindkettejük számára eléggé megrázó volt.
„Booth én is kedvellek de mint szerelem szót nem ismerem.
De Bones te nem akarsz velem lenni?
Nem tudom Booth, vagyis lehet.
Booth odahajolt és megcsókolt és és én élveztem majd visszacsókoltam és pár percig úgy voltunk csak csókolóztunk.”
Bones leállította a felvételt. Egymásra néztek.
-Booth én én nem tudom hogy ez igaz e.
-Bones  én sem tudom de a reggelt nézve lehet benne valami. Most nem beszéljünk csak hallgassuk végig.
Bones nyelt egy nagyot és folytatásra nyomott.
„Nevettünk majd folytattuk az ivást, mikor odajött egy pasas és nagyon szimpatikus  volt, és azt hiszem flörtölt velem.
Booth semminek nézte majd mondta szép a hajam meg gyönyörű vagyok, Boothnak egyre vörösebb lett a feje
Megütötte a fickót.
Aztán Booth bocsánatot kért és meghívta egy italra majd dumáltak én meg ki mentem a mosdóba.”
-Na azt már tudjuk hogy veled ment ki de mit csináltatok?
-Én nem tudom ezek a te emlékeid, inkább folytassuk.
„Kicsit vártam , Booth bejött az ajtón és csak mosolygott rám. Odaállt elém és megint megcsókolt.
Nekem egy reakcióm volt .
-Még egy verseny.
Booth belement és most 3 tequila volt meg egy korsó sör.
Most Booth győzött de nem mondott semmit csak azt .
Most jöjjön a jutalom!
Odajött és megint megcsókolt és a fülembe súgta ideje hazamennünk.
Én lágyan visszasúgtam akkor hozzám .
Booth csak vigyorgott és elindultunk hozzám.
Sweets már forgott  a székben olyan izgatott volt és mintha szappanoperát hallgatott volna drukkolt magában.
Mi történt miután elmentek magához.
Alig bírtam kinyitni az ajtót a kulcs is leesett majd összefejeltünk Boothal és nagy nehezen beértünk a lakásba.
 Még az ajtót se csuktam be Booth ismét megcsókolt majd belökte az ajtót és kérdezett valamit.
Biztos??
Én komolyan gondoltam a dolgot ezért válasz helyett megcsókoltam majd próbáltunk levetkőzni de nem igen ment lehet hogy sokat ittunk azért nem.
Végül annyira belejöttünk hogy csak röpködtek a ruhák.
Majd szeretkeztünk a nappaliban.
Komolyan szeretkeztek hát ez. Szólalt meg Sweets. De Dr Brennan csak folytatta.
Aztán  s konyhában .
A nappaliban .
A fürdőben .
A nappaliban .
A hálóban .
A konyhában.
Az ágyon .
Kicsit el fáradtunk ezért elaludtunk .
És reggel iszonyú fejfájásra ébredtem.”
Booth és Bones csak meredten ültek a széken és szinte hallatszott a szívdobbanásuk olyan hevesen vert mind a kettőjüknek.
Booth nem fogta fel a történteket és hogy lefeküdt Bonessal és pont ö nem emlékszik rá és ráadásul hányszor. Te jó ég én és Bones lefeküdtünk.
Bones hasonló járt a fejében. Te jó ég lefeküdtem Boothal és hányszor és hogyan és miért? De én ezt nem tudom elhinni. Habár a reggel és az emlékezetkiesés talán lehetséges. Mi lesz ezután vajon ö megbánta? Én megbántam? Ő szeret de én nem tudom, lehet csak az alkohol volt és mi van ha nem ha már rég bennünk volt és az alkohol volt a feloldó.
Booth megszólalt nagy nehezen.
-Bones mi lesz most velünk?
-Booth én nem tudom.
-Az éjjel  bizonyára sokat ittunk és és az volt ennek az oka.
-De ilyen sokszor?
-Nem tudom Booth majd beszéljünk róla később most az ügyre kellene koncentrálnunk.
Igazad van Bones .
-De kellenek a te emlékeid is mer én nem tudom mit csináltatok a kocsma mögött.
-Igazad van
-Akkor szolok Sweetsnek.
Booth kiviharzott és előkereste Sweetset.
Sweets eléggé feszülten nézett a párra.
A történteket majd befejezzünk az egyik terápián, de most egy gyilkosságit kellene megoldanunk. Szóval akkor Dr Brennan maga benn marad.
Igen Sweets.
Akkor Booth ügynök kérem csukja be a szemét és lazítson.
Háromig számolok és akkor válaszol a kérdéseimre.
1----2------3
Booth ügynök kérem mondja el nekem mi történt miután tegnap este el mentek tőlem.
-Benesal lementünk inni….
-Arra gondoltam hogy nagyon kedvelem vagy lehet hogy szeretem és ezt mweg kell neki mondanom majd meg is mondtam neki de ö valahogyan és hogy reagált de aztán végül csókolózunk.
És akkor odajött az a fickó és flörtölt Bonessal miközben és is itt voltam na ettől teljesen kiakadtam  és megütöttem de rájöttem hogy hiba volt ezért meghívtam egy italra. Bones kiment a mosdóba én meg mondtam a srácnak hogy jó lenne ha kimennénk egy kicsit friss levegőre mert szegényke kicsit sokat ivott és eléggé ideges volt.
Kimentünk és beszélgettünk. Ö elmondta hogy egy fontos iratot vitt volna valakinek de ö nem volt itt.
A srác kidőlt aztán leöltettem majd jött 2 fickó és mondták hogy a haverjuk és kicsit be van rúgva  én meg gondoltam biztos és elmentem vissza  Boothoz.
Aztán bementem megcsókoltam……..
-Okés Booth ügynök most felébredhet ennyi elég volt azt hiszem.
Booth felkelt majd visszahallgatta a felvételt.
-Akkor a gyanúsítottak megvannak én megnézem a kamerák felvételeit hátha beugrik valakinek az arca.
-Jó Booth én meg kiderítem ki volt az a fickó.
Mindketten kiviharzottak Sweetstől.
Sweets kicsit sokkos állapotba leült és csak a falat nézte én tudtam hogy nagy a feszültség na de ez a mód ahogy ezt feloldották, azt hittem csókolóznak megbeszélik aztán randiznak majd szeretkeznek. DE totál részegen csók, sok sok szeretkezés, emlékezet vesztés na ez már túltesz mindenen. Most mit csináljak velük?
Folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése