2011. december 4., vasárnap

Vallomás után. 16.rész


16.fejezet
Booth fel  alá mászkált a szobában.
A többieknek el kell mondanom, de akkor megöli, de azt mondta hogy rendőrt ne hívjak. Akkor bemegyek a laborba.
Boot bement a Jefferson intézetbe és ismét Cammel találkozott.
-Na Booth meg van Dr Brennan biztosan nagyon fáradt dolgozni.
-Booth szomorú kerek szemekkel nézet Camre.
-Booth mi a baj? Történt valami?
-Cam mikor m hazamentem akkor ezt találtam.  Booth átadta a levelet.
Cam tüzetesen átolvasta és könnyei kicsordultak.
-Te jó ég ez meg hogy történhetett meg.
-El kell mondanunk a többieknek is.
-Persze ez természetes.
-Cam összehívta a csapatot és elmondta mindenkinek.
-Angela a fájdalomtól elájult.
-Booth erőt vett magán és megszólalt.
-Figyu srácok. Bones terhes alig 1 hónap és szül és most rendkívüli stresszhelyzetben van ezért kérek mindenkit hogy segítsen hogy mihamarabb megtalálhassuk.
-Mindenki mondta. Booth mi mindet meg fogunk tenni hogy Brennan előkerüljön.
Angela kezdett magához térni, de alig hitte el amit Cam mondott.
-Itt van a levél amit kaptam Angela ez elemeznéd.
-Booth ez nem is volt kérdés.  Angela elment elemezni a levelet.
-Booth ki kell derítenünk ki  ez a nő. Láttál olyan nőt aki oda van érted?
-Nem tudom, nem igen figyelek ilyesmire.
-Várjunk csak az lehet hogy itt dolgozik az a nő mert azt írta hogy már egy ideje figyel téged.
-Nézd át a dolgozóitok adatait és nézd meg hogy ma ki nem dolgozik.
-Jó rendben te meg próbálj megnyugodni.
-Próbáljak megnyugodni most viccelsz.
-Jó akkor csak gondolkodj.
Booth bement Brennen irodájába ahol csak Brennan szagát érezte ez kicsit megnyugtatta.
Booth gondolkozni kezdett.
Ki lehet az a nő? Talán Rozi a titkárnő, nem nem ő vagy talán Mary a másodikról á ö sem, Miranda a portáról na ő szóba jöhet eléggé fura nő. Nézzük csak ki van még  Angelika a biztonsági őr, talán ő,  á mégsem. Ki lehet az?
Cam is nézte az összes alkalmazott adatait. Angela meg nagyon precízen elemezte a papírt az írás és a hangnemet.
..
Eközben Bones   kezdet ébredezni. Szemei lassan kinyíltak. Épp hogy kinyitotta a szemét egy ablakot sem észlelt a nagy és sötét szobában. Erős fájdalom nyílalt a hasába amitől elordította magát.
Ez biztosan a stressz miatt van. De hol is vagyok, mi történt velem? Már emlékszem a nappaliban voltam és egyszer csak minden elsötétült. Akkor elraboltak. De ki rabolna el engem?
Lépteket halott amik egyre közelebb értek. Az ajtón egy kis rigli volt ami kezdett kinyílni majd erős fény világított  a szemébe.
-Ki maga és mit akar tőlem?
-Hogy ki vagyok én? Én az vagyok akit szeret Seeley és maga útban volt na meg persze Seeleyt is kell egy kicsit motiválnom.
-Ezért engem rabolt el. Nem látja hogy terhes vagyok.
-Épp azért maga lett a csali.
-Akkor nem bánt engem?
-Azt egy szóval sem mondtam.
-Akkor én most hagyom egy kicsit. Ja és lélegezzen mélyeket nem fog sokáig tartani mindjárt vége.
folytatjuk….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése