2012. január 1., vasárnap

Ismerős arc! 2.rész


2. rész
-Az igazi édesanyádat?
-Igen az igazi édesanyámat.
-Megtaláltad már?
-Igen épp itt áll előttem.
-Hogy mi?
-Maga az édesanyám, aki 15 éve örökbe adott.
Bones könnyei kicsordultak és kirohant az irodából.
Angela nem tudta mi történt ezért Brennan után rohant. Booth is észlelte a történteket és bement Bones irodájába ahol Sophie tartózkodott.
-O helló, ne tudod mi történt Bonessal?
-Ki az a Bones?
-Dr Brennan
-Hát én csak csak megfontam neki valamit és kicsit furán kezelte a dolgot.
-Milyen igazságot?
-Hogy ő az édesanyám.
-Hogy mi?
-Ö az édesanyám.
-Ez biztos?
-Igen az!
-De neki nincsen gyereke!
-Hát mégis.
-Hány éves vagy?
-Majdnem 15.
-Tudsz valamit mutatni ami bizonyítja hogy ő az édesanyád? Mert tudod neki nem lehet ilyenekkel dobálózni mert érzelmileg eléggé labilis!
-Igen itt a Születési anyakönyvi kivonat.
-Megnézhetem?
-Persze.
-Booth el kezdte olvasni. ’Anyja neve: Temperance Brennan’ ’A gyermek neve: Sophie Simon’
-Te jó ég! Akkor te vagy Sophie?
-Igen az lennék.
-Nagyon örülök Sophie, én Seeley Booth vagyok Fbi és Brennan társa és barátja vagyok. Tudod most Brennanel lesznek problémák és ezt nagyon nehezen tudjuk majd helyre hozni de megpróbáljuk. Most pedig szerintem jobb lenne ha haza mennél amíg elrendezzük ezt a dolgot Brennannel.
-Én szívesen elmennék de a nevelő szüleim meghaltak és azért kerestem fel az anyámat.
-O O ez kicsit probléma. Akkor beszélek Cammel és felmész hozzá. Jó?
-Nekem jó. Vannak könyvei?
-Hogy könyvei. Biztosan vannak könyvei!     ’Máris olyan mint Brennan’
Akkor gyere és felmegyünk hozzá.
Odaértek Camhez.
-Szia Cam vigyáznál egy kicsit Sophiera?
-Igen. De miért?
-Majd elmondom. Szereti a könyveket, adj neki könyvet azzal biztosan el lesz.
-Oké de magyarázatot kérek majd.
-Oké szia.
Eközben Bonessal……………
Bones befutott a mosdóba. Angela pedig utána.
-Brennan! Brennan! Várj!
-Hagyjál Angela most egyedül akarok lenni!
-Brennan szívem én segíteni akarok neked!
-Most nem akarok senkivel sem beszélni!
Angela megelégelte a válaszokat és bement utána. Bones ott kuporgott az egyik fülke sarkában és zokogott.
-O kicsim ne sírj! Mi történt?
Bones egy szót nem bírt kimondani annyira zokogott.
-Jól van szívem semmi baj én itt vagyok veled. Sírj csak ha neked így jó! Sírj!
Egy percig csak zokogott és zokogott. Kicsit enyhülni kezdett a sírása.
-Angela.
-Igen szívem?
-Köszi hogy itt vagy vele.
-Én szeretlek szívem és nem hagylak egyedül.
-Én nem akartam! Én nem.
-De mit nem kicsim?
-Én azért tettem mert fiatal voltam és azt akartam hogy neki jó legyen és szeressék. De azt mondták nem látom többet!
-De miről beszélsz kicsim?
-Sophieról   én adtam neki  a nevet.
-Ki az a Sophie?
-A lányom!
-Hogy a kicsodád?
-A lányom.
-Neked van egy lányod?
-Igen fiatal voltam és nem akartam még anya lenni és nem ment. És most itt van.
-Itt van a lányod?
-Igen. De én még nem akartok, nem vagyok felkészülve erre!
-Nem lesz baj megoldjuk! De miért van itt?
-A nevelőszülei meghaltak és nem akar árvaházba menni.
-Te jó ég! Te jó ég ! Veled akar maradni?
-Azt hiszem! De nekem nem fog menni és olyan hosszú idő telt el.
-Mégis mennyire hosszú?
-Azt hiszem 15 év!
-15 éves lányod van?
-Igen.
-Az tényleg nem most volt.
-Angela!
-Jól van! De 15 év? Az nagyon hosszú!
-Most mit csináljak? Ha azt mondom neki nem, akkor árvaházba kerül! Én még nem tudom! Időre van szükségem!
-De ha jól tudom akkor időből nem igen van sok!
-Bones! Bones! Itt vagy?
-Itt vagyunk Booth! Szolt oda Angela.
-Booth bement a női mosdóba.
-Brennan nekem most mennem kell de itt marad veled Booth jó?
Brennan csak bólintott. Angela kiment és Booth vette át a helyét!
-Bones beszéltem Sophieval! Jól vagy?
-Nem nem vagyok jól Booth! Most tudtam meg hogy a lányom akit 15 éve örök beadtam és akkor azt mondták többé nem fogom látni mer én akartam így és neki így lesz a legjobb és én szó nélkül belementem abba hogy odaadom másoknak a lányom, de most ez megtörtént és és az én lányom megkeresett engem hogy velem akar élni mert nincs más lehetősége. Tudod ezek a hírek kicsit sokkoltak és nem nem vagyok jól.
-Bones rám számíthatsz és itt maradom veled amíg csak akarod.
-Booth most mit csináljak?
-Én nem mondhatom meg helyetted hogy mit csinálj, de te is voltál árvaházban és nevelő szülőknél te jobban tudod mi fog vele történni mint én. Neked kell döntened és  ne feled most nem csak a te életedről van szó.
-Booth nem tudom nekem akkor is idő kell! Én most elmegyek!
-Hová mész Bones?
-Ki kell szellőztetnem a fejem.
-Jó, akkor én addig itt foglak várni.
Bones kiment a mosdóból és elviharzott.
Booth nem tudta hová megy de tudta nem lesz baj ezért inkább próbált megismerkedni Sophieval.
Bones könnyei megint hullani kezdtek és kicsit homályosan látta az utat.
-Te jó ég most el kell mennem egy kicsit mert ez túl sok egyszerre. Gyerünk Brennan töröld meg a szemed mert nem látsz semmit.
-O te jó ég!
Bones elrántotta a kormányt és a kép elsötétült.
folytatjuk….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése