2012. január 11., szerda

Vallomás után... 19.rész


19.fejezet
Másnap hajnalban Bones és Booth is gyereksírásra ébredt.
-Booth idehoznád őket.
-Mi. Mi van?
-Booth kelj már! Nem hallod hogy sírnak!
-Ja, fenn vagyok! megyek már.
Booth nagy nehezen kikászálódott Brennan mellöl.  És megfogta az első szülött gyermeket és odavitte Boneshoz. Aki rögtön abba hagyta a sírást amint Bones kezébe került.
-Bones ő itt Temperance.
-De Booth!
-Nincs de Booth!  Megegyeztünk hogy az első baba Temperance lesz!
-Jó rendben akkor ő itt Temperance.
Booth felvette a másik babát.
-Na és téged hogy hívjunk?
-Jessica !
-Hogy mi?
-Te nevezted el Temperancet én meg azt akarom hogy a másik baba Jessica legyen.
-Bones ez tökélete lesz neki. Akkor ő itt  Jessica Booth.
-Elég jól hangzik! Temperance Booth.
-Két tökéletes babának két tökéletes név.
Bones nekiálltak megetetni Tempit.
-Te Bones  Jessica szeme pont olyan mint a tied.
Bones elmosolyodott.
-Booth most mi lesz velünk?
-Ezt hogy érted?
-Hova megyünk haza?
-Hát nem tudom. Menjünk hozzám!
-Az túl kicsi. Az én lakásomba meg nem akarsz menni.
-Akkor keresnünk kell egy másikat addig is nálad leszünk!
-Booth alig vettünk gyerekruhát és a hordozok meg a…
-Bones nyugi én mindenről gondoskodtam. Angelával mindent elintéztünk. De valószínű még pár napot benn leszünk.
-De én haza akarok menni!
-Bones nyugi majd mindent szép lassan.
-Booth, baba csere!
-Ja, jó.
Booth letette Jessicát, majd elvette Bonestól Tempit, őt is letette, majd odaadta Bonesnak Jessicát majd felvette Tempit.
-Na ezzel meg is volnánk. Lehet hogy kicsit még bele kell rázódnunk.
-Hát lehet!
-Te Bones nem fogjuk őket összekeverni?
-Á nem , én biztosan nem! Vagy , á nem!
-Szerintem Tempin megfordítom a sapit, hogy ha már egyforma ruhában vannak! 
-De olyanok mint két tojás, lehet hogy lesznek majd gondjaink.
-Majd megoldjuk.
Booth addig mászkált a szobában míg Tempi elaludt.
-Bones ezt nézd! Tempi már alszik! Na, nagyon jó vagyok!
Letette babát.
Bones végzett az etetéssel és odaadta Boothnak  Jessicát.
Booth Jessiával is el kezdett ringatozni majd egy kis halk hangot adott ki (csicsicsi)
Bones csodálkozva nézte Booth.
-Milyen jól áll neked egy kisbaba.
-Tudom Bones , őket nekem teremtették.
Jessica is végre elaludt. Booth őt is letette a kiságyba. majd visszabujt Bones mellé. Booth Bones ajkára nyomott egy csókot.
-Na akkor aludjunk még pár órát.
-Ez egy jó ötlet.
Épp hogy letették a fejüket és máris  álomba merültek.
Néhány óra múlva Bones kinyitotta a szemét, de az ágyakba nem volt baba.
-Booth hol vannak a lányok.
-Mi, a kiságyban.
-Nem ott nincsenek.
Booth felkapta a fejét és ijedten lesett körbe.
-Te jó ég hol vannak.
Ekkor babanevetés hallatszott az ajtó felől. Majd az ajtó kinyílt. Angela ésHodgins jött be a két babával.
-Szia mama, szia papa.   Integetett  Angela.
Booth és Bones is csak elmosolyodott.
-Már kezdtük megijedni.
-Mi csak megmutattuk nekik a többi babát.
Booth észrevette hogy a Hodginsos babán fordítva van a sapi.
-Hodgins had vegyem át Tempit!
-Tempit?
-Igen az ő neve Temperance.
Angela elmosolyodott.
-Hát ez nagyon szép név. És őt hogy hívják?
-Jessica! Szólalt meg Bones.
-Szia Jessica én Angela néni vagyok.
Bones felnevetett. Még nem érti!
-Tudom szívem, csak bemutatkoztam neki.
-Jessica el kezdett sírni.
-Na akkor visszaadlak a mamának.
Angela épp hogy Bonesnak adta a babát az rögtön elhallgatott.
-Na ezt nevezem anyuka, Nálam Michael mindig 1-2 percet sír míg el nem kezdem ringatni.
-Ez csak azt bizonyítja, hogy már most nagyon jó anya   (szólalt meg Booth)
-Na akkor mi most megyünk mert Michael már biztosan éhes.
-Sziasztok!
-Pá Angela.
Alig hogy kimentek Cam és Michelle lépett be a szobába.
-Sziasztok!    Köszönt Cam
-Had lássam ezt a két nagylányt. Jajj de édesek, meg lehet őket zabálni.
-Megfogod Temperancet.
-Hát így hívnak. Hát hogyne.
Booth átadta Camnek Tempit.
-Michelle ezt nézd, hát nem aranyos.
-De az.
-Na látod Michelle ez lesz ha szexelsz és nem védekezel, tehát jól meg kell gondolnod.
-Cam!
-Jó csak mutattam neki egy példát! És a másik babát hogy hívják?
-Jessica.
-Nagyo szép név. Olyan egyformák, mint két tojás.
-Michelle megfogod Jessicát?
-Hát ha szabad?!
Bones óvatosan átadta Michellenek  Jessicát.
Egy kicsit ringatta, de  Jessica el kezdett sírni.
-Inkább visszaadom.
Óvatosan odaadta Boothnak, akinek szintén nem kellett sok idő és máris csönd volt.
-Cam meg addig rázta Tempit míg el nem aludt.
-Cam te egy zseni vagy!
-Tudom jól bánok a babákkal. Na akkor le is teszem hogy nyugodtan aludhasson.
Camék elbúcsúztak és elmentek.
Épp hogy Booth leült egy doki jött a szobába.
-Jó reggelt mindenkinek. Hogy vagyunk anyuka?
-Jól, nagyon jól.
-Na ez örömmel halom, akkor szerintem holnap mehetnek is haza.
-Nagyon köszönjük doki.
-Akkor magukra is hagyom önöket nekem még sok dolgom van.
A doki kiment a szobából.
-Bones én elveszem Jessicát, mert elaludt és utána sétálunk egy kicsit.
-Na az nagyon jó lenne.
Booth el is vette Jessicát. Booth odalépett az ágy mellé és nagy nehezen kisegítette Bones az ágyból.
Bonesnak egy kicsit fájt, de nem volt vészes a dolog.
El is indultak egy kis sétára.
Folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése