2012. január 7., szombat

Rázós út! 2.rész


2.rész
Castel végzett a pakolással és elindult Beckettért.  Az eső meg eleredt.
Beckett elbúcsúzott Samtől  és elindult befejezni a pakolást.
Castle már oda is ért Becketthez és az ajtóban állt és kopogott.
Beckett észrevette hogy Castle már meg is jött de ő még nem volt készen a pakolással. Pár pulóverrel a kezében odakiabált.
-Castle nyitva van gyere be!
Castlenak nem kellett kétszer mondani, már bent is volt a lakásban.
-Beckett hol vagy?
-A hálóban vagyok!
Castle ment a hang után a hálóba. Akkor vette észre hogy Beckett még nem végzett a pakolással.
-Beckett te még nem vagy kész!!!!!??
-Még nem.
-Mit csináltál eddig?
-El voltam foglalva.   ( Csábos huncut mosolyt lejtett Castle felé)
-Á már értem.
-Segítenél egy kicsit?
-Persze, mit csináljak?
-Pakold be ezeket kérlek és vidd le a kocsihoz! Én addig rendbe  szedem magam.
-Jó értem. de igyekezz mert 20 percünk van hogy oda érjük a reptérre.
-Jó sietek!
Beckett berohant a fürdőszobába és elkezdett bíbelődni a hajával.
Castle épp Beckett fehérneműit pakolta.
-Te ilyeneket hordasz?   ( Eléggé szexis volt az a bugyi)
-Castle azt mondtam hogy pakold be, nem azt hogy nézegesd!!!
-Jó csak megragadta a fantáziámat és muszáj volt mondanom valamit!
Castle elindult lefelé a nagy bőrönddel.
Beckett még egy két apró simítást végzett a haján és ő is utána rohant.
Az időjárás egyre rosszabb lett
Castle nagy nehezen bepakolta Beckett csomagját kocsiba és beült.
Beckett szélsebesen rohant le és huppant be Castle mellé.
-Azt hittem már nem is jössz! Tudod hogy nincs 15 percünk hogy oda érjünk?
-Nem baj csak taposs a gázpedálba!
Castle követte az utasítást és gyorsan elindult.
10 per alatt oda is értek de még nem ért véget a rohanásuk.
Kiszálltak a Kocsiból és mind a ketten kikapták a holmijukat a kocsiból és el kezdtek futni.
-Castle le fogjuk késni!
-Nem, nem fogjuk lekésni!!!
Végigrohantak az egész  reptéren és odaértek az egyik utaskísérőhöz.
-Felszállt már a New Yorki kisgép?
-Igen épp most szál fel!
-Fenébe, tudtam hogy lekéssük.
-Hát nem tudom ki készülődött annyit!
-Jó akkor fogd rám!
-Most mit csináljunk?
-Nem tudom !
-Megkérdem a főnököt hogy mennyire fontos ez az ügy.
Beckett fel is hívta a főnököt, aki teljesen ki volt akadva és azt mondta hogy lehet bérelni egy kicsi magánrepülőt ami nem olyan drága mert a többi Washingtoni gépre nincs hely 2 napig.
-Beckett akkor béreljünk egy gépet pilótával.
-Hát úgy látom nincs más megoldás.
Castle hamar el is intézte a dolgot a repülővel csak a pilótát nem találták. Egy óra elteltével a pilóta előbukkant.
-Na végre megjött.
-Magukat kéne elvinnem Washingtonba?
-Igen mi lennénk azok.
-Akkor szálljanak be.  Lehet hogy egy kicsit rázós utunk lesz de ne aggódjanak majd megoldom!
Beckett és Castle összenéztek és egyszerre mondták.
-Te jó ég!
Gyorsan bepattantak a gépbe és első dolguk volt becsatolni az övet.
A pilóta ellenőrizte a dolgokat.
-Felszállási engedélyt kérek!  A New Yorki kisgép indulásra kész.
-Hello New York a felszállási engedélyt megadom.
Amint elindultak Beckett megragadta Castle kezét és erősen szorította.
A pilóta könnyedén felszállt a géppel de a felhők egyre sötétebbek lettek .
Amint a gép felszállt Beckett eleresztette Castle kezét
Már fél órája repültek de Castle még mindig nem bírt ellazulni ahogy Beckett sem.
-Hé maguk ne féljenek nem lesz gond.
-Azért én csak félnék ha nem gond.   (Mondta Beckett)
-Beckett te félsz a repüléstől?
-Hát nem vagyok vele kibékülve.
Amint Beckett kimondta ezeket a szavakat a gép erősen rázkódni kezdett.
-Most mi történni????    Kérdezte ijedt hangon Beckett
-Csak egy kis légörvénybe kerültünk.
Villámok kezdtek csapkodni a gép mellet.
-Te jó ég meg fogunk halni!!!!     Ordította Beckett.
-Beckett fejezd be! Nem fogunk meghalni.
-Mért mentem én bele hogy Washingtonba menjünk!
-Most kapaszkodjanak még rosszabb lesz.
-Le fogunk zuhanni?    Kérdezte ismét Beckett.
-Nem, nem hiszem, vagyis azon vagyok hogy ne zuhanjunk le.
A gép egyre jobban rázkódott és egy pityegő hangot adott ki a műszerfal.
-O O   Mondta a pilóta.
folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése