2012. január 6., péntek

Ismerős arc! 3.rész


3. rész

Booth valami rosszat sejtett de nem törődött vele.  Benannt Cam irodájába ahol Sophie olvasgatott.
-Minden rendben Sophie?
-Igen köszönöm. Hol van Dr Brennan.
-Most egy kicsit el kellett mennie.
-Miattam?
-Nem csak egy kis magányra vágyott.
Ekkor Zack lépett az irodába.
-Nem látták Dr Brennant?
-Épp most ment el Zack. Ja és ő itt Sophie.
-Örvendek Sophie és Zack vagyok.
-Te Zack miért keresed Bonest?
-Á csak az áldozattal kapcsolatban akartam kikérni a véleményét.
-Aha, ahhoz én nem értek.
-Na jó ha megjön megmondanád neki hogy kerestem?
-Igen persze.
Zack kisompolygott az irodából.
-Ki ez a Zack?
-Bones izé Br Brennan asszisztense és gyakornoka.
-Akkor őt ugráltatja?
-Nem Dr Brennan szereti Zacket ő csak okítja hogy okos legyen. Nem mintha nem lenne már most is elég agyas. No de most inkább beszéljünk rólad.
-Mégis miről?
-Nem tudom, mondjuk milyen életed volt és szeretted e a szüleidet?
-Nagyon jó életem volt  egy kert városban laktunk nagy udvarral ahol nekem volt hintám  és játszó házam meg minden ami egy gyerek számára kelhetett.
-De te még most is gyerek vagy!
-Már nem én majdnem felnőtt vagyok.
-Na jó, akkor felnőtt vagy .
 -A nevelő szüleimet nagyon szerettem és ők is engem. Mindig mindent megadtak amit kértem és kezdettől úgy neveltek hogy tudtam nem ők az igazi szüleim. El is magyarázták nekem hogy anyukám mért adott örökbe . Akkor megfogadtam hogy minden áron meg akarom majd ismerni, de sajnos idő előtt megtörtént  a haláluk és kicsit felgyorsultak az események. Röviden ennyi.
-O nem úszod meg ennyivel. Mi a kedvenc kajád, zenéd, filmed, táncod, helyed…..? Jó tanuló vagy?
-Na hol is kezdjem , hát nem vagyok éppen jó tanuló.
Booth szemei kikerekedtek( nem az anyjára ütött)
-Én úgy mondanám kitűnő vagyok és egy hónap múlva előrehozott érettségit is teszek.
Booth elkezdett vigyorogni ( Na mintha Bones lenne most már biztosan)
-A kedvenc dolgaimba még ne menjünk bele kicsit még korai.
-Jó persze meg értelek. Csak tudni akarok mindent a társam lányáról.
Booth telefonja megcsörrent.
-Ezt fel kell vennem.
-Igen itt Booth!
-Hogy mi? Mikor? Hol? Hogy van?
-Értettem azonnal megyek!
-Mi történt Booth?
-Bonesnak balesete volt és most a kórházban van.
-Te jó isten! Ez  miattam van?
-Nem, nem a te hibád ez bárkivel előfordulhat.
-Veled mehetek?
H-át persze gyere. Szolok Angelának és mehetünk.
Angela épp az arcrekonstrukción dolgozott.
-Szia Booth mindjárt készen is vagyok.
-Angela figyelj rám!
-Mi ez a komor hangulat Booth!
-Angela Bonesnak balesete volt és most a kórházban van! Én és Sophie bemegyünk hozzá ti maradjatok itt és majd értesítelek az állapotáról.
-Te jó ég balesete volt. Jó rendben menjetek csak.
Booth Sophieval együtt a kórházba sietett. 20 perces út volt de ezalatt Sophie olyan síri csendben volt hogy még Booth is meg volt illetődve.
-Mi baja van Brennannak?
-Nem tudom Sophie, de reméljük nem súlyos.
Be is értek a kórházhoz.
Booth pillanatok alatt kimászott a kocsiból nem érdekelte a sajgó hátsója.
-Minden rendben Booth?
-Igen csak kicsit fáj a hátasom mert reggel elestem az áldozat mellett és kicsit beüthettem.
-Na de ne velem foglalkozzunk. Keressük meg Bonest.
Nem is késlekedtek gyorsan odamentek az információs pulthoz.
-Kérem hölgyem..
-Egy pillanat….
-Hölgyem ide fi….
-Egy pillanat…
-Hé asszonyom megmondaná hol találom Dr Temperance Brennant????!!!!!
Oly hangosan ordított a nőre hogy az egész váróteremben elhalkult mindenki.
-Ez szép volt Booth.
-Hát ha máshogy nem megy muszáj elővennem a mély hangomat.
-Épp az intenzíven van de hamarosan ki hozzák.
-Megtudhatom hogy hol az intenzív?
-Hát persze a folyosó végén felmennek a lifttel az első emeletre és ott rögtön jobbra.
-Köszönöm szépen a hogy segített.
-Szívesen!
Booth és Sophie elindultak a lifttel felfelé. Nagy nehezen oda is találtak. Pár perc várakozás után kijött egy doki.
-Ki Temperance Brennan hozzátartozója?
folytatjuk….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése