2012. január 3., kedd

Rázós út! 1.rész


Rázós út!
1 rész
Az iroda kihalt volt Castle a papírokból hajtogatott állatokat az unalomtól.
-Sehol egy ügy sehol egy gyilkosság már 3 napja semmi! Én ebbe bele fogok örülni!
-Nyugodj meg Beckett!
-Castle te mit csinálsz!
-Origamizok!
-Ez elég szép! Mi ez macska?
-Nem, ló!
-De pont olyan mint egy macska!
-Az nem macska hanem ló! Ne kritizálj!
-Jól van na!
-Castle befejezte a hajtogatást és a tollal kezdett el játszani ami elég idegesítő hangot adott ki.
-Beckett egy darabig türelmesen hallgatta de aztán betelt neki a pohár.
-Castle hagyd már abba!
-Jó de ne üvöltözz én csak unatkozom!
-Ahogy mindenki  más!
-Apropó hol van Ryan és Esposito?
-Ryan szabit vett ki, elutazott nyaralni. Esposito meg az előbb még itt volt!
-Ja már megvan hová ment.
-És hová?
-A boncterembe.
--Mért ment volna oda?
-Komolyan nem tudod?
-Jaaaaaaaaa hogy azért!
-Na leesett mi.
-Én ebbe bele fogok örülni!!!!
-Nekem sincsen sok hátra!
Montgomery kilépett az irodából.
-Beckett!
Beckett kipattant a székből és odarohant elé.
-Csak nem egy ügy, mondja hogy egy ügy.
-Felhívott az egyik kolléga a Washingtoni irodától hogy egy sorozatgyilkost keresnek és elvileg nálunk is gyilkolt ugyan azokkal a módszerekkel és szeretné ha valakit odaküldenék aki dolgozott az ügyön, és én rád gondoltam persze hogy ne légy egyedül Castle is veled repülne.
-Hu nem is tudom meg kell beszélnek Castleval. Egy pillanat.
-Castle.
-Igen Beckett.
-Fejezd be a játszadozást és válaszolj nekem. Van egy sorozatgyilkos ügy….
--Na az remek mikor indulunk?
-Még nem fejeztem be te meg közbe vágsz!
-Bocsika folytasd.
-Na szóval az az ügy Washingtonban lenne és szerinted elvállaljuk?
-Na ná én imádom Washingtont!
-Akkor megmondom Montgomerynek.
Beckett odaszánkázott M és megmondta neki hogy mennek.
-Ja van még valami.
-És mi lenne az?
-Egy kisgéppel kéne menni amiben csak néhány utas lesz.
-O nekem nem gond!
-Akkor ma este indulhatnak is! 7:45 kor indul a gépük
-Ma este?
-Igen netán probléma?
-Nem de a barátommal még nem közöltem.
-Akkor menjen csak.
-Beckett odament Castlehoz.
-Castle este indulunk a 7:45 ös géppel ami elég kicsi és nem leszünk sokan sem.
-Jó akkor én haza megyek és közlöm a híreket a családdal!
-Jó én is közlöm Sammel hogy el kell utaznom.
-Milyen Sam?
-Tudod Sam akit múlt vasárnap bemutattam.
-Ja hogy az a Sam. Jó akkor este érted megyek 7-re.
-JÓ akkor este.
Beckett hazament és felhívta Samet. Aki nem sokkal később oda is ment.
-Szia Sam.
-Szia! Minden rendbe a telefonba olyan fura volt a hangod.
-Igen minden oké csak el kell utaznom néhány napra egy gyilkosság miatt.
-O hát elmész. Köszi hogy elmondtad.
-Csak gondoltam tudni akarsz róla. Majd hívlak ha odaértem.
-Mikor indulsz?
-7.re jönnek értem.
-Addig még van néhány óránk!      
-Sam csak nem kacérkodsz velem?
-ÉN dehogy. Csak gondoltam hasznosan is eltölthetnénk azt a néhány órát.
Beckett sunyin el kezdett vigyorogni.
--Tudok egy nagyon jó elfoglaltságot!
-Igen, és mi az?
-Az az elfoglaltság a hálóban kezdődik.
-Nagyon jól hangzik.
Beckett szépen lassan besompolygott az hálóba. Sam meg utána.
Castle is hazaért és csak az anyja volt otthon.
-Anya el kell utaznom pár napra mer egy gyilkosságot kell megoldanunk New Yorkban.
-Jó rendben menj csak engem meg hagy itt a kisgyerekkel!
-De anya Alexis már nem kisgyerek tudod 18 éves.
-De akkor is elhagyod az anyádat és a gyerekedet.
-De csak pár nap és mi ez a drámázás már megint?
-Gyakorolom a sértődő anya szerepét.
-Tudod néha olyan idegesítő tudsz lenni.
-Így szeretsz kisfiam.
-Alexis nem fog kiakadni?
-Az lehet. A te lányod hát old is meg.
-Na te aztán marha nagy segítség vagy.
-Tudod kicsim ez a dolgom.
Közben Alexis is haza érkezett.
-Szia kicsim! Milyen volt a napod?
-Nagyon jó napom volt moshatni remek.
-Annak örülök és mondanom kell valamit.
-Bökd már ki apa.
-El kell utaznom néhány napra.
-Na végre kikapcsolódsz.
-Akkor nem is haragszol hogy itt hagylak anyával?
-Nem nem haragszom csak kicsit már unom ezt a szerepet hogy legyünk durvák a családtagokkal.
-Látom itthon némi gondok lesznek úgyhogy sietek majd haza.
Castle felment a szobájába és elkezdett pakolni.
folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése