2012. január 13., péntek

Fontos csontok! Vagy mégsem? 1.rész


Bones
Fontos csontok! Vagy mégsem?
1 rész
Jefferson intézet:
Bones nagyon türelmetlenül mászkált föl és alá az ajtó előtt. Booth lépett be az ajtón .
-Bones csak nem engem vártál?
-MI? Nem!
-Akkor mi bajod van?
-Á csak életem egyik legfontosabb csontjait várom.
-Ki gondolta volna.
-Ezt meg hogy érted?
-Hát furcsa volt hogy  ilyen izgatott vagy és szinte biztos voltam hogy már megint a csontok miatt.
-Most arra célzol hogy nekem csak a csontok fontosak?
-Nem, én nem!
-Pedig így van! Nekem ők a legfontosabbak.
-Na jó várd a csontjaidat én meg addig játszom a számítógépeden!
-Jó!
-Na ez könnyen ment, pedig nem szokta engedni hogy játsszak. Na mindegy.
Bones még mindig türelmetlenül várt az ajtóban. Angela oda ment hozzá.
-Szívem! Ne légy ennyire türelmetlen.
-De mikor hozzák már?
-Szívem azt mondták 1 órára érnek ide!
-És mi van akkor.
-Még csak 10 óra van!
-De mi van ha valami történt velük?
-Temperance gyere velem és lazíts egy kicsit.
-Inkább bemegyek az irodámba és még egyszer átnézem a dokumentumokat a csontokról.
-Hányszor nézed még át?
-Már átnéztem 10 szer de lehet hogy valamit kihagytam.
Angela a fejét rázta és elment.
Bones meg elindult az irodája felé, megdöbbent hogy mikor bement Booth volt a székében és a gépén játszott Super Máriót.
-Booth te mit csinálsz a gépemnél?
-Te engedted hogy játsszak!
-Én ugyan nem! Na tűnés onnan!
-Mi van a csontjaiddal?
-Még nem most jönnek.
Bootht mivel kitúrta Bones a székből képtelen volt lehuppanni a kanapéra. Épp hogy elhelyezkedett megszólalt a telefonja.
-Igen! Itt Booth!
-Értem, igen uram. Máris indulunk!
-Én ugyan nem megyek sehová!
-Ezt nem fogod elhinni Bones.
-Nem érdekel én akkor is itt fogom várni a csontokat.
-De Bones!
-Booth nekem most nagyon fontos dolgom van.
-Mikorra jönnek a csontok?
-1 óra körül.
-Addig simát visszaérünk.
-Georgetownban a folyó egy emberi foszlányokat vetett a partra és olyan, mint ha széttépték volna.
-Na akkor jössz?
-Na jó menjünk. De előbb szolok Angelának és  mondom Zacknek hogy jöjjön utánunk.
Booth kicsit örült hogy Bones vele tart.
Bones elment Angelához.
-Angela van egy hullánk és nekem el kell mennem, ha megjönnek a csontok azonnal hív!
-Szívem hát hogy ne hívnálak.
-Most megyek, de ne felejts el hívni.
-Szia szívem.
Bones most Zacket vette célba.
-Zack van egy hullánk, mi Boothal előre megyünk te meg majd gyere utánunk.
-Mi vagy a leletekkel amik jönnek? Már alig várom.
-Tudom Zack én is várom, de sajnos mennünk kell. Ha a hullával végeztünk akkor vár ránk a móka.
-Értem akkor elkészülök.
Bones és Booth elindultak Georgetownba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése