2012. január 15., vasárnap

Vallomás után... 20.rész


20.rész
Bonesnak kisebb fájdalmai voltak de nem igen érezte mert Booth meleg erős karja fonódott a derekára.
Bones lábai összegörnyedtek, Booth érezte hogy Bones elhagyja magát és mikor a lába görnyedni kezdett, megfogta és ölbe kapta. Bones minden oké?
Kicsit elgyengültem.
Bones sose hagynám hogy bajod essen.
Bones arcán némi mosoly volt látható.
Akkor most visszaviszlek és pihensz egyet hogy holnap újult erővel mehessünk haza.
Ez jól  hangzik Booth.
Booth a karjába simuló Bonest visszavitte  a szobába. Letette az ágyra majd a babák felé osont.
Letekintett rájuk és közelebb hajolt. Tempi olyan édesen szuszogott hogy Booth beleborzongott. Jessica meg nyitott szájjal szundikált. Még egy kicsit nézte őket, a selymes baba bőrüket a sima arcukat és az apró termetüket.
Bones egy darabig még nézte ahogy Booth csodálkozik a babákban. Nem kellett neki sok és már aludt is, kimerült volt nagyon. Booth odahúzott egy széket és a gyerekeket bámulta tovább. Booth szemét le sem lehetett volna csukni olyan erősen bámulta őket.
Hamar eltelt pár óra és egy különleges látogató érkezett. Booth a babákat nézte mikor kopogást halott. Hátrafordult és meglátta.
Nagypapi!
Szia Seeley!
Hát e hogy kerülsz ide?
Halottam a hírt hogy a családunk két taggal kibővült és ezt nem hagyhattam ki.
Nagyon örülök hogy itt vagy.
Na hadd lássam a két dédunokámat.
Booth büszkén állt félre odaengedve Hankot a csöppségekhez.
Pont olyanok mint te voltál. Mi a nevük?
Ő itt Tempi, ő pedig  Jessica.
Nagyon szép nevük van, főleg a Temperance.
Én akartam hogy ezt a nevet kapja.
Te Seeley most már van családod, egy egész csapat, de feleséged az még nincs!
Bones nem éppen a házasság híve.
Kisfiam minden nő ahogyan Temperance is mélyen legbelül vágyik a házasságra.
Én nem akarom ezzel elrontani a kapcsolatunkat és nem bírnák ki még egy nemet.
Ha szeret téged akkor biztosan nem mondana nemet.
Nem tudom nagypapi, én mindennél jobban el akarnám venni, de várok még egy kicsit. Ennyi változás szerintem bőven elég lesz egy darabig.
Hát te tudod fiacskám. Ezek a babák nagyon csodálatosak. Jessica hogy szuszog pont mint te.
Jessica fel is ébredt és csillogó  szemekkel bámulta Hanket.
Milyen gyönyörű szemed van kis csöppségem.
A mamájától örökölte.
Nagypapit annyira elöntötték a nagyapai szerepek hogy ölbe kapta Jessicát.
Jaj de könnyű. Olyan régen fogtam már ilyen csöppséget, legutóbb Parkert.
Tényleg a kisöreg hogy van?
O egyre komiszabb és okosabb.
Pont mint te! Jaj majdnem elfelejtettem odaadni. Ezt itt Temperancenek hoztam.
Nagypapi kikapott a zsebéből egy nyakláncot.
 Ez a nyaklánc még nagyanyádé volt és hát Temperance már a családunk tagja és gondoltam neki adom.
Nagypapi ez csodás ajándék.
Szerinted tetszeni fogy neki?
Biztos vagyok benne hogy tetszeni fog neki.
Na akkor megyek és hagylak titeket pihenni.
Hank átadta Boothnak Jessicát majd adott a két csöppség arcára egy puszit és elment.
Booth nagyon örült hogy Hank is eljött megnézni a babákat.
Jessica csak bámulta Bootht. Booth elhatározta hogy mesél egy kicsit Jessicának hátha elalszik.
Na Jessica mesélek neked a mamáról és a papáról hogy hogy ismerkedtünk meg réges régen.
Szóval Bones és….
Amit Booth kimondta a Bones szót Jessica nevetett egyet.
Booth biztos azt hitte csak ezért nevet mert beszél hozzá.
Na ha nem nevetnél akkor mesélném tovább a történetet. Bones és én.
De Jessica ismét nevetett.
Booth kezdett rájönni a dologra és ismét kimondta. Bones.
De Jessica csak nevetett.
Hát kis csajszi látom tetszik neked az a név amit a mamának adtam. Bones.
Jessica megint felnevetett.
Na jó nem mondom ki többet mert ne fogsz elaludni. Ezért Bonest mamának fogom hívni.
Booth megvárta míg Jessica abbahagyja a nevetést és folytatta a történetet.
Booth még csak az első hetünkről beszélt neki, de ő már akkor nyomta a szunyát.
Booth letette a kiságyba és kiment egyet kávézni. Sétálgatott egy kicsit meg gondolkodott. Épp a kávéját szörpölgette mikor megcsörrent a telefonja.
Halo itt Booth.
Igen uram értem, de még a kórházban vagyok nem lehetne kicsit később. Igen uram máris ott vagyok.
Booth búsan letette a telefont és felment Boneshoz. Lassan beosont Bones mellé. Gyengéden végigsimította az arcát majd a fülébe súgta.
Bones kicsim!
Mivan Booth?  Mondta félálomba Bones
Most el kell mennem mer van egy ügy.
Milyen ügy?
Nem nagyon fontos, de akkor én elmegyek. Csak gondoltam szólok ne hogy megijedj hogy nem vagyok itt.
Oké Booth. A lányok alszanak?
Igen alszanak és nincs semmi bajuk. Te csak aludj tovább, majd szólok a nővérnek hogy majd nézzen be rátok.
Oké szia.
Booth elköszönt a babáktól majd elindult a Jeffersonba.
Jefferson intézet:
Angela épp unatkozott Hodgins meg Michaellal játszott. Egy nő lépett be az épületbe és minden férfi rászegezte a tekintetét. A nőnek hosszú kicsit göndörített haja volt, tengerkék szeme és bomba teste, Kivágott blúzban volt és a mellei csak úgy kidomborodta a szűk ruhadarab alól. Feszülős szoknya volt rajta és magassarkú. Még Hodgins is tátott szájal bámulta amire Angela is felfigyelt.
Hodgins muszáj bámulnod?
Mi hogy? Kit? Én nem bámulom.
Angela odament a nőhöz.
Jó napot Angela Montenegró vagyok? Miben segíthetek?
Heló Angela én Abie Simson vagyok és engem küldtek bizonyos Br Temperance Brennan helyettesítésére.
Ó igen? És ki?
Az Fbi boncnoka és antropológusa vagyok New Yorkból. Azt halottam hogy szülési szabadságon van.
Igen jól hallotta. Mennyi időre jött?
Még nem tudom. Beszélhetek a főnökével?
Hát Persze.   Cam   Ordította Angela.
Cam rohant Angelához majd visszakiabálta.
Mi van Montenegro?
De Angela nem válaszolt.
Hello! Magy bizonyára Abie Simson. Nagyon örvendek én Dr. Camille Saroyan vagyok az intézet vezetője. Akkor körbe is vezetném.
Cam és Abie eltűntek a láthatárról, de Angela nagyon ki volt akadva hogy helyettest küldtek Bones helyére, és pont egy ilyet.
Közben Booth is megérkezett a Jeffersonba.
Heló emberek van egy ügyünk. Ki tart velem?
Hodgins rögtön felpattant és lestoppolta magának a helyet.
Valami gyakornokot nem kapok a hulla mellé.
Én megfelelek.     Lépett Booth mögé Abbie.
Booth megfordult és neki is elakadt a lélegzete.
Ki is maga?
Abbie Simson az új antropológus.
Booth kicsit furán tekintett rá majd megszólalt.
Nagyon örülök Abbie én Seeley Booth vagyok az Fbi-tól.
Milyen hulláról van szó?
Egy bordélyházban  találtak egy szaftos hullát.
Jól hangzik mehetünk.
Folytatjuk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése