2012. január 5., csütörtök

Castle mindent elölröl 14.rész


14.fejezet
Már reggel volt és Beckett ébredt fel először és akkor észlelte a karjába nyilalló erős fájdalmat.
Te jó ég iszonyatosan fáj a karom és a fejem is. Hogy kerültem Castle mellé és mi történt tegnap?
Beckett megnyomott egy gombot és ez egyik nővér pillanatokon belül odaért.
-Minden rendben asszonyom?
Castle felébredt a hangokra.
-Nagyon fáj a kezem és a fejem. Nem kérhetnék valami fájdalom csillapítót?
-Előbb megint csinálnak egy Ct felvételt nem e történt valami változás tegnap óta és utána megkapja a fájdalomcsillapítóját. Rögtön szolok az egyik ápolónak és elviszi önt egy Ctre.
-Oké köszönöm.
-Mi a baj Beckett?
-Csak nagyon fáj!
-O gyere ide majd adok rá egy puszit és nem fog annyira fájni.
-Castle nyomott egy csókot Beckett fejére.
-Na jobb már?
-Egy kicsit jobb. Mi történt tegnap?
-Te nem emlékszel a tegnapra?
-Nem, nem igazán.
-Kár.
-Mért kár?
-Á semmi. Mi az utolsó emléked?
-Hogy behatolunk a házba.
-Na az régen volt majdnem egy teljes nap kiesett.
Közben az ápoló megérkezett.
-Mehetünk hölgyem?
-Igen. Mindjárt jövök Castle.
-Én nem megyek sehova itt foglak várni.
Beckettet elvitte az ápoló. Castle meg merengeni kezdett a tegnapon.
Beckett nem emlékszik arra hogy azt mondta nekem hogy szeret! Tudom hogy nem épp tudatos állapotban volt de akkor is. Gondolom akkor arra sem emlékszik hogy Ryanék tudnak rólunk. Na majd ha visszajön akkor a ’szeretlekes ’ dolgot azt nem mondom neki csak a Ryanos dolgot.
Beckett meg épp a Ctben volt és ö is merengeni kezdett a tegnapon.’ Már amennyire emlékezett.’
-Mi történt tegnap? Mért voltam Castle mellett? Ki lőtt meg? Elkaptuk a gyilkost? Annyi kérdésem van még Castlehoz hogy meg sem bírom számolni. Na majd ha visszamegyek akkor kifaggatom mindenről.
Épp hogy végeztek a Ctvel az ápoló visszavitte Beckettet a kórterembe.
-Szia Castle na gyorsak voltunk?
-Igen de ez az idő nekem akkor is soknak tűnt.
-Hiányoztam mi?!
-Csak egy kicsit.
Az ápoló kiment és Castle egyedül maradt végre Beckett-tel.
-Na akkor tényleg nem emlékszel semmire?
-Nem, nem emlékszem. Ezért is van hozzád néhány kérdésem.
-Hallgatlak.
-Na először is te tudod mi történt tegnap mikor bementünk a házba?
-Igen Esopisito mindent elmeséltek.
-Mike jól van?
-Igen már otthon van.
-Elkaptuk a gyilkost?
-Igen és nem gyilkos volt hanem gyilkosok, az egyiket lelőtte az egyik rendőr a másik meg kiugrott az ablakon.
-Na és még….
-Na jó ne kérdezz semmit én elmondom azt amit tudok.
-Oké hallgatlak.
-Na téged egy elkószálódott golyó sebzett meg de előtte leütöttek. Ettől némi agyrázkódásod lett és egy lyuk a karodon. A mentősök behoztak habár te ellenezted. Itt össze stoppoltak és behoztak mellém aztán a morfintól össze vissza nevettél meg mindenfélét meséltél. Amit soha nem fogok elmesélni, de azért vicces voltál. A végén csókolóztunk pont akkor mikor Esposito és Ryan megjött és láttak mindent de számukra nem ez volt a perdöntő bizonyíték mert már látták amikor együtt aludtunk. Nagy vonalakban ez történt tegnap.
-Hu ez jó sok infó egyszerre. Ryanék tudják!!! Hát most meg vagyok döbbenve. Miket mondtam a morfin hatására? Áruld el!!!!
-Nem, nem árulom el.
A doki belépett az ajtón.
-Jó reggelt hölgyem. Hogy érzi magét?
-Remekül csak fáj a fejem.
-Ilyen makacs nővel régen találkoztam tudja e?
-Ezt meg hogy érti?
-Tegnap maga kész örült volt!
-Én örült? Mert?
-Alig hagyta hogy kivegyem a golyót és össze varjam és utána milyen hisztit rendezett le.
-Min hisztiztem?
-Hogy maga Castle mellé akar kerülni minden képen és addig járt a szája míg meg nem engedtem.
-Bocsánat a tegnapiért. De én semmire sem emlékszem. Az nagy baj?
-Hát nem. No de megjött a CT eredménye és van egy kis elváltozás a tegnapihoz képest.
-Baj van?
-Nem, nem feltétlenül lehet hogy csak átmeneti.
--De azért ma haza mehetek?
-Igen haza mehet de 2 nap múlva várom kivizsgálásra. Maga is haza mehet Castle. Ja és majd el felejtettem nem bánnám ha nem lenn egy darabig egyedül hátha fellép valami probléma.
-Köszönöm és milyen jól megjegyezte a nevem.
-Nem volt nehéz a nyomozó folyton magát emlegette.
-O Beckett mindig rólam beszélsz?
-Nem tudom Castle ha rémlene akkor elmondanám, de mivel nem igen emlékszem ezért inkább hagyjuk a tegnapot figyelmen kívül. Jó ?
-Oké rendben.
-A doki kiment és Becket el kezdett készülődni ahogy Castle is.
-Te Beckett most haza fogsz menni?
-Igen azt terveztem.
-De a doki azt mondta hogy ne legyél egyedül.
-De azt csak ajánlotta és különben is hová mennék.
-Hát nekem nagy lakásom van és Alexis és Anya sem lesznek itthon egy darabig és úgyis egyedül lennék.
-Szóval azt akarod mondani menjek hozzád?
-Hát ha hozzám jössz?
-Nem úgy!
-Tudom, na?
-Hát nem is tudom!
-Tudom hogy velem akarsz lenni!
-Nem túl gyors ez egy kocsit?
-Ez kényszeres gyorsítás. Te is beteg vagy és én is majd egymást ápoljuk.
-Hát legyen, de most megmondom ha beteg vagyok akkor eléggé hisztis tudok lenni és kiszolgáltatom magam.
-Végül is én kaptam a nagyobb golyót!
-Castle!
Jó jó kiszolgállak ha azt akarod.
-Na akkor nem látom akadályát.
Összepakoltak mind a ketten és Castle hívott egy taxit és elindultak Castle lakásához.
folytatjuk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése