2012. március 20., kedd

Castle mindent elölröl 20.rész


20. fejezet.

Beckett jó alaposan megreggelizett és utána elindultak az őrsre.
A kocsiban Castlet nagyon nyugtalanította hogy Beckett újra dolgozni akar.
Beckett biztos hogy már nem fáj semmi és képes vagy újra dolgozni?
Már készen állok Castle!
Jó értem csak nem akarom hogy valami bajod essen!
Castle tudod hogy én tudok magamra vigyázni, ja és persze még rád is tudok vigyázni.
Tudom, de akkor is féltelek, és mi van ha ha fájdalmaid lesznek?
Nem lesznek fájdalmaim! De ha mégis akkor te ott leszel mellettem.
Castle tudta hogy Beckett mindenképpen vissza akar menni dolgozni és ugy döntött nem próbálkozik tovább.
megérkeztek az őrsre és elindultak felfelé a lifttel.
Castle szerinted nem lesz mérges a főnök hogy itt vagyok?   Castle megfogta Becket kezét.
Már hogy lenne rád mérges édesem.
Beckett egy félelemmel teli mosolyt ejtet ami nem volt túl meggyőző Castle számára-
A liftajtó kinyílik és mindenki megdermed Beckett láttán. Néhány másodperces csend után mindenki éljenzett.
Szia Beckett!
Szia Kate!
Örülőnk hogy itt vagy Kate!
….
Beckett arca szempillantás alatt kivirult és az a félelem, a mosolyában szertefoszlott.
Majd mindenki elcsendesedett és ismét néma csönd lett. Montgomery kapitány lépett be a terembe majd nagyon komor kifejezéssel Beckett felé vette az irányt.  természetesen Beckett is ledermedt és várt.
odaért Beckett elé és ránézett.
Hát maga mit keres itt Beckett?
Hát én izé, uram.
Nagyon örülök hogy itt van Beckett.    A néma csöndből Montgomery nevetése tört ki.
Azt hitte hogy nem örülök hogy visszatér hozzánk?
Hát ami azt illeti.
Maguk meg mit néznek vissza dolgozni!
A csöndet a nyüzsgés váltotta fel és mindenki visszatért a munkájához.
Castle örülök hogy maga is itt van.
Én is örülök kapitány.
A nyüzsgésből hirtelen kitűnt két hang.
Te fogsz elmenni a pókos emberhez!
De tudod hogy én rühellem a pókokat.
Ne csináld már!
Beckett felnevetett.
Ryan, Esposito, de örülök hogy titeket is látlak.
Becket!
Beckett!
Gyorsan odarohantak Beckett mellé.
Hát te már jöttél dolgozni?
Hát szeretnék, ha a kapitány is beleegyezik.
Mondgomery ismét furán nézett.
Ilyen  munkaerőt mindig szívesen látunk.
Beckett majdnem a nyakába ugrott Montgomerynek.
Na azért ne ilyen vidáman.
Hogy álltok a pókos esettel.
Hát Ryan nem képes elmenni az emberhez!
De nem is igaz, te nem akarsz odamenni.
Hé fiuk befejezni most.
Beckett ez nem a maga ügye, magának mást tartogatok.
De, mi jelen voltunka az esetnél!
Nem érdekel a maga ügy e Lanienél van.
De kapitány!
Nincs de!
Beckett beadta a derekát , de belül majd szét robbant.
Ccastle, te addig beszélgess a fiukkal én lenézek Laniehez.
Oké kicsim!
A fiuk rögtön ujjoltak.
Beckett ezért elég csunyán nézett rájuk és akkor már abbahagyták.
Beckett épp a lifttel ment lefelé amikor hirtelen megszédült és meg is kellet kapaszkodnia. Szerencsére mire leért a lift elmúlt a szédülése.
blépett a boncterembe ahol Lanie épp egy hullának a máját fogta.
O helló Beckett.
Lanie épp hogy kimondta Beckett máris rohant a mosdóba.
Ennyire büdös vagyok!
Lanie látta hogy valami nem oké ezért letette a májat majd Beckett után rohant.
Hé Kedvesem jól vagy?
De Beckett csak hányt.
Minden rendben?
Azt hiszem.
Mi volt ez szívem?
Á csak az a látvány és az a szag és már nem bírtam tovább.
De te mindig bírtad a szagot és már láttál ennél gusztustalanabb dolgot is.
nem tudom, de most valahogy nem bírtam ezt.
bizonyára csak átmeneti dolog lehet a műtét miatt.
Ne is mond otthon is amikor arra a sok pókra gondoltam akkor is hánynom kellet.
O te szegény.
Miközben simogatta Beckett hátát Lanie egy kicsit elmerült gondolataiba.
Lanie hallasz?
Mi ja igen.
Mi az?
Á semmi csak gondolkoztam.
Á És miről?
Ja jut eszembe mi van veled és Castleval?
Beckett arca egy szempillantás alatt kivirult.
Nagyon jól megvagyunk és szeretem meg minden és a család is nagyon rendes velem.
Ja, o várt mi?
Mi mi?
Szereted?
Igen szeretem!
O Beckett annyira örülök nektek..
én is Lanie, én is.
Na és mesélj.
Mit meséljek?
Milyen az ágyban, jól csókol?
Beckett majdhogynem felnyerített.
De Lanie.
Nincs de Lanie részleteket akarok, de most.
A Szex az valami fantasztikus olyan dolgokat tud hogy az valami eszméletlen és iszonyúan jól csókol.
Lanienek tátva maradt a szája.
Beckett meg csak mosolygott.
Hát ezt  a pasit tartsd meg ahogy hallom minden szempontból tökéletes.
Mi a tökéletes?    Kérdezte Castle a liftből kiszállva.
Mind a ketten elnevették magukat.
Semmi nagyfiú semmi.
Castle odalépett Castle mellé és megfogta a kezét.
Minden rendben?
Igen minden a legnagyobb rendben.
Beckett a mondat után megcsókolta Castlet.
Amit Lanie epekedve bámult.
nem akarnám félbeszakítani ezt a csodálatos pillanatot, de van itt egy hullám és meg kéne oldani az ügyét.
Beckették ajka mosolyogva vált el egymástól.
hallgatunk Lanie…
Folytatjuk…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése