2012. március 24., szombat

Castle mindent elölröl 24.rész

 
24.fejezet

Castle csak nézte az ultrahangos képet, de arca meg sem rezdült.
Beckett nem tudta most mért nem reagál semmivel.
(Most ez tényleg egy ultrahang és Beckett adta nekem. Ez azt jelenti hogy terhes lenne? Vagy nem? Várjunk csak ez azt jeleni hogy, hogy én apa leszek. Ez ez remek, de mondanom kéne valamit.)
Kicsim ez az amire gondolok?
Beckett csak bólogatott.
Castle arca kivirult majd felkapta Beckettet és megcsókolta.
Most már Beckett is mosolygott.
Castle letett.
Ez yigaz kicsim, Terhes vagy és én vagyok az apa.
Ahogy mondod apuka.
Akkor ezért volt a sok rosszul lét és a sok evés meg a többi, milyen hülye voltam hohy nem vettem észre Mióta tudod?
Tegnap este mondta az orvos.
És é hány hetes vagy?
9-10
Ez fantasztikus. Én annyira örülök. Úgy te is örülsz?
Már hogyne örülnék, csak hát én még nem akartam gyereket, de a váratlan ajándékok mindig a legjobbak.
Annyira szeretlek.
Castle lehajolt Beckett hasához majd megszólalt.
Szia tökmag nagyon örülünk neked.
Várj és hirtelen felugrott.
Vennünk kell babaholmit és a gyerekszoba és kiságy és…
Castle édesem nyugi még van 6 hónapunk mindenre.
Hú tényleg ,de holnap elmegyünk egy baba boltba.
Oké elmegyünk, de ne feledd még egy ügyet meg kell oldani.
Nem Nem neked sehová.
Mi az hogy sehová, én vagyok a rendőr ha nem tudnád.
Igen drágám te rendőr vagy, de terhes rendőr és olyan terhes rendőr aki a mi kisbabánkat hordja.
Castle még csak két hónapos terhes vagyok, tehát még tudok dolgozni. te jó ég majd ne dolgozhatok a rendőrségnél hisz szülni fogót. O te jó ég.
Nyugi kicsim majd megoldjuk ezt is.
 De én nem akarom otthagyni a munkámat még nem. Te jó ég hogy én milyen éhes vagyok.
Castle elmosolyodott csináltam neked reggelit.
Oké én eszek egy keveset, de ezt még folytatjuk.
Oké anyuka.
Ne hívj anyukának.
De olyan jól hangzik.
Akkor se.
Beckett leült reggelizni, Castle meg csodálkozott  a képen.
Castle megszólalt.
El kell mondanom anyának, biztosan örülni fog, és Alexisnek is.
Már mindenkinek el akarod mondani?
Igen hisz apa leszek és te meg anya.
Nem kéne egy kicsit még várni.
Neeeem, várjunk nevet kell neki találnunk.
De még a nemét sem tudjuk.
Akkor keresünk lány illetve fiú nevet is.
És mi lesz az együnkül?
Majd beszélek Montgomeryvel és majd megtárgyaljuk. Az a fontos hogy ne erőltesd meg magad még valami bajod esik.
Castle nem kell annyira félteni, tudod hogy tudok magamra vigyázni.
Tudom hogy magadra tudsz vigyázni, de ne feledd most nem vagy egyedül.
Visszatérve a nevekhez szerintem  mondjuk ha fiú lesz akkor lehetne   Jake, Jeckob, Max, Martin, Andrew.
Castle édesem még ráérünk.
Nem érünk rá hidd el hogy ez a néhány hónap nagyon gyorsan el fog telni.
Castle nyugi,    szeretlek.
Beckett odalépett Castlehoz és megcsókolta.
Tudtad hogy a terhes nők sokkal jobban kívánják a szexet?
Castle csibészen mosolygott egyet.
Nem nem tudtam.
Akkor szerintem látogassuk meg az ágyat és megmutatom mire képes egy nő ha terhes.
Oké édesem.
Castle és Beckett gyorsan szaladtak fel a hálóba majd megpecsételték ez a fantasztikus hírt.
Beckett 1 óra alatt kiélte titkos vágyait.
Csak feküdtek az ágyba és beszélgettek.
Beckett amint hazaérnek a csajok elmondjuk nekik jó.
hát ha ennyire akarod akkor jó.
Nem sokkal később mikor csak feküdtek zajt hallatok.
Kicsim ezek biztos anyáék, öltözzünk fel és menjünk le hozzájuk.
Oké, de te beszélsz velük.
Ez természetes.
Gyorsan fel is öltöztek majd lementek a lépcsőn.
Szia Alexis, és szia anya.
Sziasztok.
Szia apa képzeld ma jelöltek a diákönkormányzat elnökének és annyira izgulok.
Ez fantasztikus Kicsikém.
Anya és veled ma mi történt?
Á csak a szokásos összeültünk a régi barátnőimmel és jót beszélgettünk.
Anya, Alexis mondanunk kell valamit Kattel.
Kivel!
Castle megfogta Kate kezét és maga mellé húzta.
Szóval én és Kate mi………babát várunk.
Éreztem, de annyira örülök.
Lesz egy kistesom, ez fantasztikus.
Gratulálok kisfiam!
Én annyira örülök apa.
Kate nagyon örült hogy a család így fogadta a hírt. Castle meg elégedett mosollyal vette elö a képet és mutatta meg Alexisnek.
Látok Kicsim ez itt a kistesod, látod milyen aranyos.
De édes, ott vannak a lábai.
Kate édesem gyere csak velem egy pillanatra.    Majd Martha félrehúzta Beckette.
Nagyon örülök ennek a hírnek és csak annyit akartam mondani hogy én már megszültem ezt a nagy gyereket és ha valami tanács kéne vagy akármi más csak szólj nyugodtan.
Köszi Martha szabadon foglak.
És hány hetes?
9-10
O akkor mindjárt szülsz, hidd nekem ez az idő nagyon gyorsan el fog szállni.
Már te is, nem lesz olyan hamar még 6-7 hónap.
Ja majd el felejtettem a rosszullétek még kb egy hétig tartanak és utána minden jobb lesz hidd el.
A család jól kinevette magát és , mindenki nagyon örült a hírnek.
Másnap Beckett úgy döntött elmegy Castleval az őrsre és elmondja mindenkinek a hírt.         
folytatjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése