2012. március 23., péntek

Castle mindent elölröl 23.rész


23. fejezet
Castle belépett a lakásba és megdöbbenve vette észre a földön fekvő Beckettet.
Azonnal odarohant hozzá.
Beckett, kedvesem hallasz?  Ébredj fel!             
Beckett kinyitotta a szemét.
Már azt hittem fel sem kelsz.
Mi történt?
Nem tudom amikor beértem akkor te már a földön feküdél.  Gyere áll fel óvatosan és menjünk a kanapéra.
Castle felsegítette kedvesét és oda kísérte a kanapéhoz ahol Beckett leült.
épp a telefon csörgött és én felvette, azt hiszem az orvos volt és-……
És mi?
(Nem mondhatom meg neki, még nem még fel sem tudtam dolgozni. Te jó ég terhes vagyok!!!!)
Beckett?
MMmm azt mondta menjek be holnap és felír valamit.
És azt tudja hogy mi a bajod?
Nem azt nem mondta.
Na jól van akkor menj és feküdj le és pihend ki magad.
Ez egy jó ötlet.
Castle felkísérte Beckettet a hálóba majd utána lement a konyhába.
Beckett eközben nagyon elmerengett a híreken.
( Te jó ég én terhes vagyok! De azt sem tudom akarok e gyereket. Muszáj valakinek elmondanom. De ki legyen az? Martha kilőve, első dolga az lenne hogy elmondja Castlenak.  Alexis is ezt csinálná. Á megvan, Lanie neki el fogom mondani. De ezt még akkor sem tudom felfogni. Én még nem akarok gyereket.  Beckett fejezd be most pihenned kell, reggel pedig első dolgod az lesz hogy beszélsz Lanievel.)
Majd elnyomta Beckettet az álom.
Eközben lent Castle épp reggelizett és gondolkozott szerelme állapotán, de váratlanul Martha is hazaért.
Szia kisfiam.
Szia anya.
Hát Beckett?
Ledőlt, megint mert mostanában eléggé betegeskedik, többször is rosszul  lett.
Te jó isten, de jól van?
Hát a sok hányás és az állandó szédülés kicsit meggyötrik.
Á régen nekem is voltak ilyen időszakaim, de az más állapot volt.
Ezt meg hogy érted?
Á sehogy nem lényeg.
Martha is elkezdett gondolkodni.
( Amikor nekem ilyen tüneteim voltak akkor a terhesség miatt volt minden. De az nem lehet, szerintem nem terhes, vagy mégis.)
Anya min gondolkozol?
Semmi, most elmegyek lefeküdni.
Rendben. Jó éjszakát anya.
Neked is kisfiam neked is.
Castle szépen elpakolt mindent a konyhában majd bement szerelme után az ágyba.
Reggel 8 körül Beckett már fel volt öltözve és megint hányt egy keveset.
(Hogy mért velem történik mind ez)
Castle még nagyban aludt, Beckett meg hagyott neki egy cetlit amin azt írja, bemegy az őrsre majd a kórházba a dokihoz.
Beckett gyorsan beült a kocsiba majd elhajtott az őrsre közben kiddé ideges volt.
Beért az épületbe majd rögtön Lenihez ment.
Lanie épp az egyik friss hullát vizsgálgatta.
Szia Lanie.
Szia Beckett. Hogyhogy itt vagy?
Beckett kissé habozott majd megszólalt.
Beszélnünk kell de most azonnal.
Lanie letette a kezében lévő szikét és levette a boncnoki ruháját is.
Mi van kedvesem. Castle rosszul bánik veled?
Nem. Igazából nem tudom hogy mondjam el neked.
Bökd már ki!
Beckett nyelt egy nagyot.
Terhes vagyok!
Lanie nagy szemekkel bámult Beckettre majd a szája is tátva maradt.
Hogy mi?
Lanie.
Hát izé. Gratulálok vagy nem gratulálok?
Nem tudom
Te mit szeretnél?
Akarok gyereket, de nem most.
akkor mi lesz?
Nem tudom azért jöttem hogy beszéljek valakivel mert már nagyon kínzom magam.
Castletöl van?
Mégis kitől lenne, te olyan bolond vagy.
Na és örült neki.
Még nem mondtam meg neki.
El kell mondanod neki.
DE ö  biztos meg akarja tartani és én nem akarom összetöri a szívét, és különbem is még túl korai a dolog.
Akkor elveteted?
Nem tudom.
Hány hetes?
Még azt sem tudom.
Nem voltál még dokinál?
Voltam de csak vérvételen elvileg majd ma megyek.
Beckett figyelj rám, ha elveteted és Castle megtudja akkor nagyon haragudni fog rád.
De ha elvetetem és ő is tud róla akkor is haragudni fog rám. Nm tudom mit tegyek.
Szerintem menj el dokihoz és tudd meg a részleteket.
Rendben. Akkor megyek is. Szia Lani.
Szia kedveském.
Beckett még jobban kétségbe volt esve a döntés miatt.
Elment  a korházba és várta a sorát.
Vagy egy órát is várt és azalatt még nagyon sok kérdést vetett fel magában.
Kate Beckett következik.
Megyek.
Beckett belépett az ajtón és üdvözölte a dokit.
Még egyszer is gratulálok Kate.
Az a helyzet….. de nem tudta folytatni mert a doki félbeszakította.
Majd beszélünk utána most csinálunk egy ultrahangot.
Muszáj azt.
Igen azt mindig muszáj.
Beckett lefeküdt az ágra majd a doki a hasára nyomta azt a hideg zselés trutyit.
Na akkor keressük meg azt a babát. Nagyon el akar bújni elölünk.  Á meg is van.Ha jól látom akkor 9-10 hetes lehet. Nézze csak ott van a két lába és a két kis kezecskéje az ott meg a kis arca.
Kate ránézett a monitorra és szó  szerint el akadt a lélegzete, majd egy két könnycsepp lepergett az arcán.
Milyen gyönyörű és ez az én gyermekem.
Beckett abban a pillanatban meghozta végleges döntését.
Akkor csinálok róla egy fényképet és egy hónap múlva találkozunk és ha bármi probléma lenne akkor hívjon.
Beckett szó szerint csillogó szemekkel vette el a képet.
Köszönöm doki.
Nincsmit.
Beckett Beült a kocsiba és hazament, de közben végig az ultrahangos fényképet nézte.
Hazaért és Castle kész reggelivel várta.
Na mit mondott a doki?
Becket olyan volt mint a poker face arca meg sem rezzent csak a szemi csillogtak.
Odament Castlehoz és megcsókolta.
Akkor minden rendben volt.
Beckett a csók után egyenesen Castle szemébe nézett és akkor érzelmei elöntötték.
Mi a baj Beckett?
Semmi baj nincs minden a legnagyobb rendben.
Akkor mi a baj?
Adni szeretnék neked valamit.
Igen ajándékot kapok supi.
Beckett elővette a táskájából a képet majd lefordította odaadta Castlenak.
Ez meg mi lehet, Egy kép?
Castle elvette Beckett-től majd megfordította.
folytatjuk….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése