2012. március 22., csütörtök

Castle mindent elölröl 22.rész


22. fejezet.
Mert csak reggelit ettél is biztosan azért szédültél és azért nem bírtak el a lábaid.
Hát akkor ezért volt.
Hazaérünk és olyan finomat csinálok, hogy többet nekem ne legyél rosszul.
Beckett elmosolyodott hogy milyen rendes férfit talált magának.
hazaértek és Castle megtámadta a konyhát.
kicsim te addig pihenj le a kanapéra amíg megcsinálom a vacsit.
Rendben.
Beckettnek nem is kellet több le is dőlt a a kanapéra.
Castle gyorsan összeütött egy kis spagettit és mellé egy  pizzát.
Beckett kész a vacsora!
semmi válasz…..
Beckett!
Castle inkább megnézte kedvesét a kanapén aki oly édesen aludt mint egy kiscica.
Castle nem akarta felkelteni ezért óvatosan megfogta majd az ölébe vette és elindul vele a háló fele.
Már ép az első lépcsőfokra kart fellépni Castle mikor Beckett kinyitotta a szemét.
Mit csinálsz Castle?
csak nem akartalak felébreszteni és úgy döntöttem felviszlek a hálóba.
De vacsi előtt, én nagyon éhes vagyok.
Castle nevetett egyet.
Na akkor vacsizzunk meg.
Castle letette Beckettet majd leültek az asztalhoz.
Mi finomat csináltál?
Spagettit.
mmm jól hangzik.
Beckett majdhogynem két személy adagját megette.
Castle?
Igen édes.
csak spagetti van?
Nem, csináltam még pizzát is. Kérsz?
Igen kérek, farkas éhes vagyok.
Castle megint nézett egy nagyot,  már megint ennyit eszik, most biztos az ájulás miatt a szervezete kivánja.
Beckett még bevágott egy fék pizzát.
Castle ígértél valamit!
Mit is?
Hát neked azt tudnod kellene.
Castle Beckettre mosolygott majd odalépett elé. Ezt hogy felejteném el, de biztos jól vagy?
Castle ha nem lennék jól akkor nem emlékeztettelek volna.
Castle most már megnyugodott és elkezdte Beckett nyakát csókolni.
Castle kezdett bevadulni majd ölbe kapta Beckettet és elkezdte felvinni a lépcsőn, amit Beckett nem igen bánt hanem inkább élvezte minden egyes pillanatát.
Beértek a hálóba és Castle letette Beckettet az ágyra majd szép lassan hosszú csókok között eltávolította felsőjét.  Beckett is belemerült és ő is megszabadította kedvesét attól a ruhadarabtól. Becketten felül már csak egy melltartó volt.
Beckett én úgy szeretlek!
Én is Castle!
Ettől még forróba vált a hangulat és egyre hevesebben folytatták. A megmaradt ruhadarabok csak úgy röpültek a levegőbe.
A hosszas szeretkezés után mind a ketten aludtak.
Reggel Castle arra ébredt fel hogy Beckett ismét a fürdőben hány. Azonnal felkelt és odament mellé.
Minden rendben drágám?
Nem igazán.
Ha megreggeliztünk utána elviszlek egy orvoshoz és kivizsgáltatod magad.
Legyen, már nem bírom ezt a sok hányást.
Beckett jól kihányta magát, és Castle végig mellette volt majd utána jól alaposan megreggeliztek ismét.
Castle bevitte Beckettet a kórházba kivizsgáltatni.
Épp a sorukra vártak mikor szólítottak.
Kate Beckett.
Igen itt vagyok.
Castle automatikusan ment utána.
Megkérem uram hogy maga maradjon itt.
Castle csalódott volt, de mielőtt megfordult volna Beckett megcsókolta.
Úgy is mindjárt jövök, ne aggódj.
Rendbe, én addig elfoglalom magam.
Beckett bement a kivizsgálásba.
Jó napot doktor úr.
Jó napot Kate! Én Dr Kovalszki Richard vagyok.Had hajam mi a panasz.
Hát két-három napja hányás, és egyszer vagy kétszer meg is szédültem és összeestem.
Értem, akkor veszünk vért.
Beckett kicsit fintorgott.
Nem szeretem a tűket.
Ne aggódjon gyorsan megleszünk vele.
Remélem.
had kérdezzem még meg.  Étvágy az van?
O micsoda mostanában elég sokat eszek, bizonyára a stresszt így vezetem le.
Értem.  Mióta eszik sokat?
Pár hete.
És a rosszullétek mikor kezdődtek?
1-2 hete néha hányingerem volt, de amúgy csak 1-2 napja.
Kész is lennék.
Ennyi?
Ugye nem is fájt?
Nem is éreztem semmit.
Most haza is mehet megadja a telefonszámát és még a mai nap értesítjük az eredményekről.
Köszönöm doktor úr.
Beckett kiment.
Nővér maga is arra gondol amire én?
Azt hiszem igen.
Na mi a baj kicsim?
Vett vért a doki és majd értesít az eredményekről.
Akkor most nem tud semmit?
Hát csak az eredményekből tudhatunk meg akármit is.
Na jolvan, most hazaviszlek és egész nap csak pihenni fogsz, érthető!
De az ügyünk?
Nem érdekel, nem csinálsz semmit a hulla úgyis meg fog várni minket.
Hátha ennyire ragaszkodsz hogy pihenjek akkor pihenek.
Castle hazavitte Beckettet aki egész napot csak pihent, tv nézett és olvasgatott.
Épp Castle egyik remekművét olvasta mikor megszólalt a mobilja.
Haló tessék itt Kate Beckett nyomozó beszél.
Jó napot Kate itt Dr Kovalszki Richard az eredményei megérkeztek.
Ez remek hír.
Az a helyzet hogy örömmel értesítem hogy nincs semmilyen egészségügyi betegsége.
Remek, akkor mért vagyok mindig rosszul?
Jaj majd elfelejtettem mondani, maga azért van ennyiszer rosszul, mert terhes.
Beckett szava elakadt majd földre ejtette a telefont és összecsuklott.
folytatjuk….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése