2012. március 21., szerda

Castle mindent elölröl 21.rész


21.fejezet

Na szóval ezt a hullát tegnap kaptam, de van egy kis szépséghibája.
Biztos parókát viselt  vagy várj lehet hogy nő.
Castle ne bolondozz.
Mi lenne az?
Hiányzik a bal lába és a jobb heréje.
Nincs meg a lába?
Hiányzik egy golyója?
Hát nincs meg neki egyik sem és a halál oka is sokk a vérveszteség miatt.
tehát még élt mikor levágták a lábát?
Igen és valószínű még 3 teljes napon át élt és szép lassan kínlódva meghalt.
Ki képes erre.
Mondjuk pszichopaták, örültek..
vagy egy nő
Látom Castle újra a régi vagy és még mindig gyerekes.
De mégis ki vágná le a másik heréjét ez már nagyon beteges.
Castle téged csak a heréje foglalkoztat.
Az.
És Lanie hol találták a hullát?
Egy bontásra szánt régi házban a munkások még egyszer átnézték amikor megtalálták őt.
A nevét akkor még nem tudjuk.
A fogászati leleteket már keresem az adatbázisban.
Remek mi addig kimegyünk a helyszínre, te addig derítsd ki, ki ez az ember.
Gyere Castle menjünk terepre.
Castle sóhajtott egyet majd követte Beckettet a liftbe.
A lift bezárult és Beckett szó szerint letámadta Castlet.
Annyira kívánlak Castle.
Castle élvezte a helyzetet, de félt hogy mindjárt kinyílik a liftajtó és akkor meglátják őket.
Beckett pont most?
Igen most.
De mindjárt felérünk.
Beckett eltávolodott Castletól.
Te olyan ünneprontó vagy.
Én nem azt mondtam hogy ne csináljuk, csak azt hogy ne itt.
Hajduk.
A lift fel is ért és kinyílott. Beckett kissé durcásan elindult a kocsi felé. Castle meg kiabál utána.
Most haragszol?      Beckett!!!     Beckett!!!
Beckett Castle szavait nem akarta meghallani és ezért gyorsan beszállt az autóba és utána Castle is.
Beckett gyorsan beindított az autót és elindult a helyszínre.
Castle kicsit félénkem szólt Becketthez.
Haragszol?
Beckett kissé erős hangon válaszolt.
Nem!
De akkor tényleg nem haragszol?
Beckett mér kissé lágyabban mondta.
Nem!
Ha akarod este kiengesztellek.
Beckettnek felcsillant a szeme.
Ajánlom is!
Castle végre feloldódott és lejtett egy csábos mosolyt majd odahajolt Becketthez és megcsókolta.
Meg is jöttünk Castle.
Egy hatalmas nagy 6 emeletes  épület volt ablakai nagyrészt töröttek  és a környék is kicsit elhagyatott volt és szinte mindenhol munkagépek.
Gyere utánam Castle és ne kóborolj el.
Értettem.
Persze Castle mikor fogad szót Beckettnek. Alig telt el 1 perc és Castle a másik irányba indult el.
Beckett nem sokkal később hátraszól Castlenak aki már nem volt mögötte.
Castle te nézd meg ezt a szobát hátha látsz valami gyanúsat.
Semmi válasz.
Beckett hátranézett és döbbenten vette észre hogy Castle nincs mögötte. Eléggé felmérgesedett majd ordított egyet.
Castle!!!!
Azonnal gyere 9ide Castle!!
Castle ugyan meghallotta a hangot, de nem tudta merről jön.   Nagyon nem gondolkodott csak elindult az egyik irányba. 
5 perc bolyongás után tehetetlenül állt meg az egyik ajtó előtt. Majd eszébe jutott.
Telefon.
Azonnal kikapta a zsebéből és hívta Beckettet. Aki pár másodperc alatt fel is vette.
Castle megmondtam hogy maradj mellettem, mért nm tudsz egyszer szót fogadni nekem.
Bocsi kicsim az a helyzet hogy eltévedtem.
jellemző.
Melyik emeleten vagy?
Nem tudom, mindjárt kinézek az ablakon.
Beckett türelmetlenül várt.
Á a 4.-én vagyok.
Jó én meg a harmadikon, mindjárt felmegyek.
Beckett letette a telefont és elindult a lépcsőn felfelé.  Amikor félúton járt hirtelen megszédült és összecsuklott.
Castle meg várt és várt már pár perc el is telt és úgy döntött elindul lefelé. Ahogy sétált lefelé meglátta Beckettet amint a földön fekszik, de eszméleténél van. Azonnal rohanásba kezdett.
Beckett! Te jó ég! Mi történt?
Castle letérdelt mellé és lassan felültette.
Mi történt kicsim?
Én én csak jöttem fel és megszédültem aztán nem bírtak el a lábaim.
Azonnal hívom a mentőket.
Castle ne! Már jobban vagyok.
Beckett ez nem játék, hívom a mentőket.
Castle igazán szükségtelen már jól vagyok.
Akkor most azonnal hazaviszlek és lefekszel.
Jó.
Castle ölbe vette Beckettet majd kivitte a lakásból és betette a kocsiba.
Biztos hogy ne menjünk be a kőházba?
Castle nem kel mondom hogy már jobban vagyok.
 Akkor menjünk haza.
Körülbelül fél úton járhattak amikor Beckett megszólal.
Castle éhes vagyok.
Hazaérünk és összedobok valamit.
Rendben, köszönöm.
Hát megvan miért lettél rosszul!!!
Igen és mi lenne az?
folytatjuk….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése